Oi! For at gøre en lang historie mindre lang: Jeg vil gerne (omsider) have fat i en mobil som jeg kan bruge til henholdsvis videoer, uploading af disse videoer/vlogging, gå på nettet (specielt være aktiv på de sociale netværk), tjekke mail (Gmail), og lidt drys ovenpå hele herligheden. Min kammerat har anbefalet mig at anskaffe mig en iPhone, fordi de, og jeg citerer ham ordret, "...interagere direkte med både Facebook, Youtube, Twitter og Wordpress." Jeg har så bare følgende to problemer: 1) Jeg har altid været en nokiamand. Og 2) Er der ikke bare en enkelt nokiatelefon som kan klare ovenstående opgaver? Det med at interagere eksempelvis. Det skal siges at min nuværende mobil, som er den "bedste" jeg til dato har ejet, knap nok kan tage billeder. Så lige på mobilområdet er jeg en super rookie. Med andre ord: Hvilken mobil skal jeg vælge med henblik på at kunne klare de almene online iværksætter-gøremål? Any help's appreciated! Thank you :) - Mads |
iPhone 5 er en utrolig lækker telefon og du går aldrig galt med den.
Meeeen, hvis du absolut vil gå Nokia: Så er Nokia Lumia noget af det du skal gå efter. De kører windows phone og det er bare LÆKKERT.