Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have mig en af de der smartfåuns. Hvilken?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Oi! For at gøre en lang historie mindre lang: Jeg vil gerne (omsider) have fat i en mobil som jeg kan bruge til henholdsvis videoer, uploading af disse videoer/vlogging, gå på nettet (specielt være aktiv på de sociale netværk), tjekke mail (Gmail), og lidt drys ovenpå hele herligheden.

Min kammerat har anbefalet mig at anskaffe mig en iPhone, fordi de, og jeg citerer ham ordret, "...interagere direkte med både Facebook, Youtube, Twitter og Wordpress."

Jeg har så bare følgende to problemer: 1) Jeg har altid været en nokiamand. Og 2) Er der ikke bare en enkelt nokiatelefon som kan klare ovenstående opgaver? Det med at interagere eksempelvis. 

Det skal siges at min nuværende mobil, som er den "bedste" jeg til dato har ejet, knap nok kan tage billeder. Så lige på mobilområdet er jeg en super rookie. 

Med andre ord: Hvilken mobil skal jeg vælge med henblik på at kunne klare de almene online iværksætter-gøremål?

Any help's appreciated! Thank you :)

- Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

iPhone 5 er en utrolig lækker telefon og du går aldrig galt med den. 

Meeeen, hvis du absolut vil gå Nokia: Så er Nokia Lumia noget af det du skal gå efter. De kører windows phone og det er bare LÆKKERT. 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:30

Tak Mauran 

Til det med iPhone: Jeg har fået at vide, at de løber hurtigere tør for batteri end nokias telefoner.

Til det med Nokia Lumia: Kan de interagere med de forskellige tubes, sociale netværk og evt. WordPress? Jeg har ikke kunne finde svar på dette spørgsmål på google ser du.

- Mads :-)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:41

Jeg tror, at de fleste smartphones til over et par tusinde kroner i dag kan interagere direkte med alle de sociale medier. :)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:01

Når først du skifter fra "normal" til smartphone er det lidt lige meget, hvad du før har været til - det bliver en helt ny verden alligevel. Hvis prisen er underordnet vil det klart være bedst at få en iPhone - eller en Samsung Galaxy S3 eller noget i den dur hvis du ikke kan lide æbler.

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 20:09

Helt klart iphone Big Smile

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:16

Uanset hvilken smartphone du vælger, vil sammenligning med en gldaws Nokia være håbløs.

• Brugerflader er totalt anderledes
  • ingen knapper, kun glas
  • Mange indbyggede programmer (kaldet apps), som bruger strøm
  • Mulighed for at udvide din tlf i det uendelige med nye apps fra nettet (mere strømforbrug)
  • Mulighed for wifi, gps, bluetooth (std i smartphones) endnu mere strømforbrug
Det kræver at man lærer at økonomisere med sine aktive prgm'er for at opnå længst standby-tid
Men som en open-src mand vil jeg anbefale at du kigger modsat Apple, og kigger i retning af Android-universet.
F.eks kan du investere i det ypperste: Samsung Galaxy 3
Eller du kan starte blødt ud og vælge en til 1.000 - 1.500 og du vil stadig føle at di nye tlf er flere universer væk fra din gl. Nokia.
Alle Smartphones kan som sagt interagere med alle de kendte sociale netværk, fordi alle leverer en app som du kan installere,
hvis den ikke allerede er født med den fra ny.
Velkommen til den nye verden!!!! 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Angående iPhone: Jeg har selv en og jeg vil mene at det handler om hvor meget man bruger den. Hvis man VOLDBRUGER den hele tiden. Så ja, så løber den hurtigt tør for strøm.n

Angående Nokia Lumia: Den kan det hele! Ved ikke med Wordpress, men der findes vel en app til det. :)

Hvis du vil prøve Android er Samsung Galaxy S3 også værd at kigge på

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:21

Mads Grønlund:

Tak Mauran 

Til det med iPhone: Jeg har fået at vide, at de løber hurtigere tør for batteri end nokias telefoner.

Til det med Nokia Lumia: Kan de interagere med de forskellige tubes, sociale netværk og evt. WordPress? Jeg har ikke kunne finde svar på dette spørgsmål på google ser du.

- Mads :-)

De fleste smartphones bruger utrolig meget batteri - det er underordnet, om der står nokia eller apple på telefonen.

Jeg mener stadigvæk ikke, at der fines en smartphone, der kan hamle op med iphonen :)  men venter spændt på. 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:33

Har selv haft IPHONE og Galaxy og vil sige at Lumia er så lækker, elsker den stilrene brugerflade, og så er den rigtig nem at finde ud af :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)