Få ham til at gå i skole og få hvertfald en uddanelse. Det med folk kan finde på at sige FÅ HAM UD blabla er bare en flok idioter, få ham en uddanelse og så kan han finde et arbejde :-)
Hvor meget uddannelse får en polak i Danmark? :)
Kommer du ikke ud? Har du set hvor fyldt universiteterne og de diverse skoler er med udlandske studerende?
Glemte jeg et smily i det indløg?? det var ikke så hård ment som det måske står, men synes det er lidt plat at tilbyde billig udenlandsk arbejdskraft på et dansk iværksætter forum.
Jimmie Steinbeck
Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.
Han insisterer på at blive, og han er familie. Vi har prøvet at finde job sammen, men da han ikke taler dansk - endnu - er der ingen der vil ansætte ham. Vi går og overvejer noget vinduespudseri eller lign. men er ikke kommet længere end tegnebrættet på nuværende tidspunkt.
vis man har dansk statsborger skab betaler den danske stat dansk kursuser
vedr. billige vis er hurtigt og effektiv til sit arbejde kan man sagtens være en billige arbejdes kræft og der er jo også mange iværksættere i start fasen der laver arbejde under 50 kr i time for at få nye kunder og referencelister så de kan få andre kunder da man tit tilbyder billigt for at få et fodfæstet .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Glemte jeg et smily i det indløg?? det var ikke så hård ment som det måske står, men synes det er lidt plat at tilbyde billig udenlandsk arbejdskraft på et dansk iværksætter forum.
du har vist ikke været aktive så længe her på amino.dk der er mange iværksættere der giver et billigt tilbud langt under overenskomsten
mange giver billige pris , erfaring , få nye kunder , få referencelister , for at hjælpe andre iværksættere der ellers ikke havde råd , da mange slet ikke har vildt mange kroner
Han insisterer på at blive, og han er familie. Vi har prøvet at finde job sammen, men da han ikke taler dansk - endnu - er der ingen der vil ansætte ham. Vi går og overvejer noget vinduespudseri eller lign. men er ikke kommet længere end tegnebrættet på nuværende tidspunkt.
vedr. billige vis er hurtigt og effektiv til sit arbejde kan man sagtens være en billige arbejdes kræft og der er jo også mange iværksættere i start fasen der laver arbejde under 50 kr i time for at få nye kunder og referencelister så de kan få andre kunder da man tit tilbyder billigt for at få et fodfæstet .
Det er jeg helt med på. men vedkomne skriver at han skal lejes ud til andre og at vedkomne så skal tjene på ham og han selv skal have løn, så kan det jo ikke være så meget han får hvis han skal af med noget at hans løn:) det lyder da lidt som udnyttelse.
Med jeg håber da han får et godt arbejde og kan forsørge hans familie selv og blive i Danmark.
Jimmie Steinbeck
Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.
Det er jeg helt med på. men vedkomne skriver at han skal lejes ud til andre og at vedkomne så skal tjene på ham og han selv skal have løn, så kan det jo ikke være så meget han får hvis han skal af med noget at hans løn:) det lyder da lidt som udnyttelse.
Med jeg håber da han får et godt arbejde og kan forsørge hans familie selv og blive i Danmark.
q
han skriver altså måske vil tjene nogle penge , men vis han skal knokle for han får arbejde lære ham noget skal man også have noget for man lære en anden noget , der findes jo mange jobcentrer , vikar steder der tager penge for man får arbejde , men de laver jo også et stykke arbejde så man får et arbejde , der er ingen der arbejder 100% gratis især vis det kræver meget arbejde og da han intet kørekort har eller kan danske kræver det sikkert meget han får et arbejde
Jeg har ikke meget forstand på området, men du skal være opmærksom på, at der er ret heftige regler for østarbejdere i DK, og det kan blive RIGTIG dyrt, hvis man ikke overholder reglerne. Så jeg ville kontakte de relevante myndigheder (og nej, jeg ved ikke hvem det er) og få præciseret, hvilke regler der gælder på området.
Jeg var fuld, da jeg læste dit indlæg (er lige kommet hjem fra en julefrokost.)
Var du også fuld da du skrev det ??
Eller er det bare et indlæg ala det ugebladene skriver når de mangler lidt gang i den?
Mvh. John.
jeg tror bare han vil hjælpe en polak uden en uddannelse eller kan dansk eller har kørekort , det er tilladt at vil hjælpe andre mennesker der har brug for noget hjælp