Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en polak! Hjælp mig...

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 01:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

John J:

Hej Gabriel.

Jeg var fuld, da jeg læste dit indlæg (er lige kommet hjem fra en julefrokost.)

Var du også fuld da du skrev det ??

Eller er det bare et indlæg ala det ugebladene skriver når de mangler lidt gang i den?

Mvh. John.

jeg tror bare han vil hjælpe en polak uden en uddannelse eller kan dansk eller har kørekort  , det er tilladt at vil hjælpe andre mennesker der har brug for noget hjælp 

Jeg giver dig ret Mikael

Jeg tror bare man skulle havde formuleret sig lidt anderledes. bare en tanke.

men tråden er "ved" at handle om andet end at finde et job til manden:O

John.

Velkommen hjem fra julefrokosten- håber den var god:)

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:08 | Låst

Jimmie Steinbeck:
men vedkomne skriver at han skal lejes ud til andre og at vedkomne så skal tjene på ham og han selv skal have løn, så kan det jo ikke være så meget han får hvis han skal af med noget at hans løn:) det lyder da lidt som udnyttelse.
Helt enig- hvad vil man - hjælpe polsk ven/familie eller ha en billig vikar at sende ud?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:16 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jimmie Steinbeck:
men vedkomne skriver at han skal lejes ud til andre og at vedkomne så skal tjene på ham og han selv skal have løn, så kan det jo ikke være så meget han får hvis han skal af med noget at hans løn:) det lyder da lidt som udnyttelse.
Helt enig- hvad vil man - hjælpe polsk ven/familie eller ha en billig vikar at sende ud?

han skriver intet om han skal lejes ud , han skriver måske vil tjene penge på det , men det er meget naturligt , når man hjælper andre mennesker at man tjener lidt på det , og som læser det , skriver han altså person hverken har kørekort , kan dansk eller har en uddannelse så person skal sikkert støttes meget før han kommer videre og vil du arbejde gratis mange timer uden tjene penge og huske desuden skriver måske tjene lidt på det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
an skriver intet om han skal lejes ud , han skriver måske vil tjene penge på det , men det er meget naturligt , når man hjælper andre mennesker at man tjener lidt på det

Hvad er forskellen dog? Leje ud eller tjene på at sætte andre i arbejde - Ingen forskel i mine øjne. Jeg hjælper da i øvrigt gerne mennesker  - helt uden at vente at score penge på det - det andet rent ud sagt - er usmukt - at ville "hjælpe" en polak i arbejde og lige selv score lidt kroner på det via Amino??

Den store forskel kunne ha været, hvis det var fordi det var nær familie og han ville hjælpe ham med arbejde uden at skulle ha en øre for det. Ellers er jeg da i øvrigt helt enig i, at det er svært nok for en dansk at få arbejde, og en polak der ikke kan spor dansk, har da rent op ad bakke frem for sig

Byt ellers gerne overskiftens POLAK ud med JØDE eller NEGER og så bliver det tydeligere, at det er OK hvis det er alvor at hjælpe, og knapt så smukt hvis man vil tjene, bare 5 øre på det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 02:56 | Låst

Cookie:

Mikael christiansen:
an skriver intet om han skal lejes ud , han skriver måske vil tjene penge på det , men det er meget naturligt , når man hjælper andre mennesker at man tjener lidt på det

Hvad er forskellen dog? Leje ud eller tjene på at sætte andre i arbejde - Ingen forskel i mine øjne. Jeg hjælper da i øvrigt gerne mennesker  - helt uden at vente at score penge på det - det andet rent ud sagt - er usmukt - at ville "hjælpe" en polak i arbejde og lige selv score lidt kroner på det via Amino??

Den store forskel kunne ha været, hvis det var fordi det var nær familie og han ville hjælpe ham med arbejde uden at skulle ha en øre for det. Ellers er jeg da i øvrigt helt enig i, at det er svært nok for en dansk at få arbejde, og en polak der ikke kan spor dansk, har da rent op ad bakke frem for sig

Byt ellers gerne overskiftens POLAK ud med JØDE eller NEGER og så bliver det tydeligere, at det er OK hvis det er alvor at hjælpe, og knapt så smukt hvis man vil tjene, bare 5 øre på det

vh

Præcis kunne ikke være mere enig!

Jeg syntes også det er en meget uheldig måde at skrive man vil hjælpe en med at finde arbejde. 

og jo der bliver rent faktisk skrevet at polak skal arbejde og jeg skal tjene på det. meget skåret ud i pap. men budskabet er ikke til at tage fejl af, og da jeg så indlægget første gang, slettede jeg min første kommentar inden jeg havde lagt den ud, da jeg tænkte det vil sikkert give et ramaskrig hvis man fortæller folk de er helt ude i hampen og det nærmest er slaveri de beskæftiger sig med, men det var jeg tilsyneladende ikke ene om den tanke. 

Jimmie Steinbeck

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 03:03 | Låst

"Sagen er den, at jeg har fået mig en Polak."

Det lyder som et sykke værktæj

"Han har begrænsede/ingen sproglige kvalifikationer - men skal til at lære Dansk nu. Han har intet job pt. men er god til alt fysisk arbejde."

Eller sagt på en anden måde, han kan knokle og arbejder hård

"Jeg vil hjælpe ham med at tjene nogle penge, men måske også tjene penge til mig selv samtidig, ved at jeg bliver hans arbejdsgiver."

Jeg vil gerne udnytte han ved at han arbejder og jeg tjener ved at sidde på min flade røv, måske lige hjælpe med lidt praktisk og sprog barrierer 

"Det jeg vil høre jer om er, om hvordan jeg kan udnytte at jeg har ham hængende. Hvad kan jeg bruge ham til?"

jeg kan ikke rigtig udnytte han selv, så er der nogen der kan bruge han så jeg tjener penge på ham

Ps. Kan kan arbejde billigt, såfremt I kunne bruge en polak.

Jeg bestemmer hvad han skal have og han skal bare tjene lidt.

AHHHHHH ville du skrive en jobansøgning sådan????

Jimmie Steinbeck

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:41 | Låst

Cookie:

Mikael christiansen:

vh

Han skriver kun måske vil tjene penge , men når man skriver sådan mener man normalt nærmeste gratis kun vis der er meget , altså det måske det betyder jo at man ikke bare vil tjene penge på det i fejl citere hans indlæg .

Men det er også tilladt som ham at ville hjælpe andre gratis for han skriver jo kun måske tjene på det , derved mener jeg modsat dig at man godt kan hjælpe folk uden tænke penge på , det men du skriver jo ligesom ham det er at man ikke skal tænke på at score kassen og så det jeg forstår på dig du er sådan set enig det er tilladt at hjælpe andre uden at tænke på penge

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:23 | Låst

Jimmie Steinbeck:

"Sagen er den, at jeg har fået mig en Polak."

Det lyder som et sykke værktæj

"Han har begrænsede/ingen sproglige kvalifikationer - men skal til at lære Dansk nu. Han har intet job pt. men er god til alt fysisk arbejde."

Eller sagt på en anden måde, han kan knokle og arbejder hård

"Jeg vil hjælpe ham med at tjene nogle penge, men måske også tjene penge til mig selv samtidig, ved at jeg bliver hans arbejdsgiver."

Jeg vil gerne udnytte han ved at han arbejder og jeg tjener ved at sidde på min flade røv, måske lige hjælpe med lidt praktisk og sprog barrierer 

"Det jeg vil høre jer om er, om hvordan jeg kan udnytte at jeg har ham hængende. Hvad kan jeg bruge ham til?"

jeg kan ikke rigtig udnytte han selv, så er der nogen der kan bruge han så jeg tjener penge på ham

Ps. Kan kan arbejde billigt, såfremt I kunne bruge en polak.

Jeg bestemmer hvad han skal have og han skal bare tjene lidt.

AHHHHHH ville du skrive en jobansøgning sådan????

han er også ufaglært jeg har heller ingen uddannelse så man er da et værktøj , han vil hjælpe en person som sådan set intet arbejde kan få kan kan ikke dansk , har intet kørekort og har ingen uddannelse 

jeg kan heller ikke selv tage meget forskelligt arbejde , jeg kan ikke selv skrive en  god jobansøgning da jeg er ordblind så klart det er svært selv finde arbejde og for en polak er det meget svært 

han skriver intet om vil gøre penge for at tjene på det , jeg har kun læst det måske tjene lidt på det , men vis du skulle knokle løs 100 timer om måneden for at hjælpe en en anden  person som ham her for han kan sådan set intet

betyder det du vil tage i mod ham og du vil arbejde hver eneste dag lige som ham her gratis og slet ikke et måske for gratis meget meget ekstremt kan være hårdt til sidste at hjælpe en anden person dog tror jeg meste den persons Samvighed at man ligevel hvad kommer til at tjene penge på det , så vis hans samvittighed siger vil give dig kroner vil du ikke tage imod dem , desuden vis tager i mod dem han giver dig gør det nok ondt på denne persons Samvigtighed 

det måske han skriver om virker som om i misforstår ham i alt 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:30 | Låst

Jimmie Steinbeck:

han vil hjælpe en person gratis og vis den persons Samvigtighed klart den persons vil nok give lidt selv om han vil gøre det gratsis , husk der står kun måske tjene lidt på det , at i tolker han vil tage store summer og score kassen det forstår jeg men lønne for ham er det måske og er mere nok for ham 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:36 | Låst

Jimmie Steinbeck:

Mikael christiansen:

John J:

Hej Gabriel.

Jeg var fuld, da jeg læste dit indlæg (er lige kommet hjem fra en julefrokost.)

Var du også fuld da du skrev det ??

Eller er det bare et indlæg ala det ugebladene skriver når de mangler lidt gang i den?

Mvh. John.

jeg tror bare han vil hjælpe en polak uden en uddannelse eller kan dansk eller har kørekort  , det er tilladt at vil hjælpe andre mennesker der har brug for noget hjælp 

Jeg giver dig ret Mikael

Jeg tror bare man skulle havde formuleret sig lidt anderledes. bare en tanke.

men tråden er "ved" at handle om andet end at finde et job til manden:O

John.

Velkommen hjem fra julefrokosten- håber den var god:)

det skete faktiske med de første indlæg hvor mange  mener han vil score kassen , men et måske betyder jo han ikke tænker på penge men klart der vil nok falde penge da dens persons Samvigtighed nok siger fordi jeg hjælper kommer der penge 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)