Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webpack/ erfaringer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen..

Ville sådan set godt høre til folks erfaringer med dette system. Virker det og fungere det eller er det blot noget dyrt og ubrugelig sjat

Mvh.

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 17:02

Der var ikke meget erfaringer at hente?

;)

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 21:45

Ja vi har hjulpet flere virksomheder med integration til webpack, hvilket har gjort at der spares tid og fejl mindskes, ved at forsendelsesdata automatisk overføres fra diverse ordresystemer.
Så jeg vil klart anbefale dig det, fremfor manuelt at skrive pakkelabels.
Når du sender til erhverv laver du en aftale om antal pakker mv hvilket bliver udgangspunktet til hvad du skal give for at sende pakken.
Håbet dette kan bruges?

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 13:04

Hej Jacob..

Så langt er jeg godt med. Men søgte nu ikke så meget info omkring hvilke løsninger der kan tilbydes i henhold til en webshop.

Var mere "brugernes" egne erfaringer jeg havde interesse i at høre lidt mere om. Hvad har folk af erfaringer men systemet??

Mvh..

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 16:32

Keld Larsen:
Ville sådan set godt høre til folks erfaringer med dette system. Virker det og fungere det eller er det blot noget dyrt og ubrugelig sjat

Webpack er erstattet af PacSoft fra 1. december. Jeg er ret sikker på, at du kan se en demo på Post Danmarks side - ellers kontakt dem for at få adgang til det.

Det er i øvrigt gratis at benytte, når du er erhvervskunde.

Jeg benytter det gennem min shop vha. et modul, der integrerer funktionen, så jeg automatisk udskriver pakkelabels. Men da du ikke ønsker at høre om integration, vil jeg undlade at fortælle mere om det ;-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 17:14

Så det jeg høre dig sige er at det faktisk er
ret godt og bruge, har fået fat i det med det er gratis at bruge som erhvervskunde.

Skal lige se om ikke jeg kan finde den der demo udgave?

Ellers må jeg jo fange postdanmark i morgen i stedet for.

Mvh

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:35

Keld Larsen:
Så det jeg høre dig sige er at det faktisk er
ret godt og bruge, har fået fat i det med det er gratis at bruge som erhvervskunde.

Ja, men der er forskel på, om du bruger det som en integreret udgave eller om du logger ind på deres side for at bruge det. Når jeg bruger det i min shop, skal jeg intet udfylde selv. Jeg klikker på en knap, og der genereres en label helt automatisk.

Jeg googlede lige og fandt denne https://www.pacsoftonline.com/ext.po.dk.dk.login, hvor du kan logge ind og teste som demobruger.

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 19:38

Hehe fandt selv demo udgaven også.

Er med på at det er nemmere at eksportere det hele samlet end at sidde og taste 10 pakker manuelt ind.

Men eksportere du så bare filen som en XML fil eller lægger det som en interget løsning på shopen ved din ordre håndteringen?
Kan sgu godt se fordelen ved systemet må vist have en snak med min IT mand..

Mvh

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:44

Keld Larsen:
Men eksportere du så bare filen som en XML fil eller lægger det som en interget løsning på shopen ved din ordre håndteringen?

I PrestaShop kan man købe et modul til det - så ligger det, som du siger i ordrehåndteringen.

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 19:47

Jeg bruger pacsoft i min dandomain webshop. Her er det integreret således: Jeg "afkrydser" dagens ordre, hvortil jeg ønsker PD pakkelabel, og der fremkommer et link der åbner selve pacsoft. Herfra udskrives dagens labels nemt.
Min shop er først lige blevet flyttet (sidste uge) fra webpack til pacsoft. Så har ikke rodet SÅ meget med det endnu. Men det virker til at være nogenlunde enkelt bygget op. De informationer jeg har skulle bruge, har jeg indtil nu fundet ;-)

// Daniel // shopKONRAD //

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)