Godmorgen.. |
Der var ikke meget erfaringer at hente?
;)
Godmorgen.. |
Der var ikke meget erfaringer at hente? |
Ja vi har hjulpet flere virksomheder med integration til webpack, hvilket har gjort at der spares tid og fejl mindskes, ved at forsendelsesdata automatisk overføres fra diverse ordresystemer. |
Hej Jacob.. |
Webpack er erstattet af PacSoft fra 1. december. Jeg er ret sikker på, at du kan se en demo på Post Danmarks side - ellers kontakt dem for at få adgang til det. Det er i øvrigt gratis at benytte, når du er erhvervskunde. Jeg benytter det gennem min shop vha. et modul, der integrerer funktionen, så jeg automatisk udskriver pakkelabels. Men da du ikke ønsker at høre om integration, vil jeg undlade at fortælle mere om det ;-) |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
|
Ja, men der er forskel på, om du bruger det som en integreret udgave eller om du logger ind på deres side for at bruge det. Når jeg bruger det i min shop, skal jeg intet udfylde selv. Jeg klikker på en knap, og der genereres en label helt automatisk. Jeg googlede lige og fandt denne https://www.pacsoftonline.com/ext.po.dk.dk.login, hvor du kan logge ind og teste som demobruger. |
Hehe fandt selv demo udgaven også. |
I PrestaShop kan man købe et modul til det - så ligger det, som du siger i ordrehåndteringen. |
Jeg bruger pacsoft i min dandomain webshop. Her er det integreret således: Jeg "afkrydser" dagens ordre, hvortil jeg ønsker PD pakkelabel, og der fremkommer et link der åbner selve pacsoft. Herfra udskrives dagens labels nemt. // Daniel // shopKONRAD // |