Hej Jacob. Ja det er rigtigt nok, men er det smartest at ha' .dk frem for .com når man ved man vil udvide på et tidspunkt alligevel? Jeg tænker at .dk giver danskere større lyst til at købe. Ved bare ikke hvorvidt det er klogest at bruge .com fra starten så man kun har 1 webshop med flere sprong og valutaer når man går videre til sverige, norge, tyskland. Så alle bare bruger .com
Jeg ville bruge dk i Danmark og så evt pege com domænet hen på min dk hjemmeside. har du også købt .se .no .ge osv? for de ville jo nok være smartest at bruge i hver enkelt land.. Men syne sikke du skal satse på flere hjemmesider, sats hellere på flere spriog på en hjemmeside.. hvad hedder din hjemmeside?
Er overbevist om at dit salg vil være bedst på dine nærområde domæner (dk, de osv) Det er lidt et arbejde at få sat flere shops dubliceret, og sat op - men kører du magento kan de sættes op på samme backoffice, og derfor - selvom det virker ud af til at det er forskellige shops agere som 1 på dit backoffice og din håndtering.
Kan stærkt anbefales.
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk