Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com eller .dk til dansk firma som senere vil udvide

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er om man bør benytte et .dk eller .com domæne til sit firma. Jeg har begge.

Man kunne køre .dk for danske kunder, og ha' en anden shop med .com for andre lande? Så man har mere end 1 shop.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:20

Hej

Du kan også bare pege dit com domæne hen imod dit dk domæne. Det er ikke noget problem at de køre på samme hjemmeside.

mvh

Jacob

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 22:23

Hej Jacob. Ja det er rigtigt nok, men er det smartest at ha' .dk frem for .com når man ved man vil udvide på et tidspunkt alligevel? Jeg tænker at .dk giver danskere større lyst til at købe. Ved bare ikke hvorvidt det er klogest at bruge .com fra starten så man kun har 1 webshop med flere sprong og valutaer når man går videre til sverige, norge, tyskland. Så alle bare bruger .com

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:28

Jeg ville bruge dk i Danmark og så evt pege com domænet hen på min dk hjemmeside. har du også købt .se .no .ge osv? for de ville jo nok være smartest at bruge i hver enkelt land.. Men syne sikke du skal satse på flere hjemmesider, sats hellere på flere spriog på en hjemmeside.. hvad hedder din hjemmeside?

mvh

Jacob

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:28

Er overbevist om at dit salg vil være bedst på dine nærområde domæner (dk, de osv)
Det er lidt et arbejde at få sat flere shops dubliceret, og sat op - men kører du magento kan de sættes op på samme backoffice, og derfor - selvom det virker ud af til at det er forskellige shops agere som 1 på dit backoffice og din håndtering.

Kan stærkt anbefales. 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 22:33

Hele min webshop og alt er lavet i prestashop.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 22:34

Jeg satser også på flere sprog, regner med at sætte .dk op og derfra udvide med de andre sprog. Ved dog ikke rigtig hvordan jeg vil gøre det endnu.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:37

Hej Johnny

Jeg ville starte ud med .dk domænet og så senere hen lave et .com domæne hvor sproget er engelsk.

Syntes personligt at det er bedre med .dk domæner i Danmark.

De fleste platforme har mulighed for at have flere shops i en. f.eks. flere sprog.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 22:51

Tror jeg vil bruge .dk til at starte med så, og .com vil så pege på mit .dk domæne.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 23:30

Er bare meget indbydende kun at skulle ha' 1 webside

Men som i nævner, vil et .dk nok sælge bedre i danmark.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)