Tidligere i dag faldt jeg over en tråd, hvor der var en fyr, der fremviste sin webshops juletema. Han havde gjort et super stykke arbejde, og det inspirerede mig til også at forsøge på min hjemmeside (Se det her: http://ny-musik.dk)
Jeg tænkte på, om det er noget I andre benytter? Hvis det er, så post et link -- jeg vil gerne se, hvordan I andre byder julen velkommen på jeres respektive sider.
Jeg har desværre ikke haft tid til at lave et juletema til mine websites indtil videre. Jeg prioriterer mine egne kunder over mine sites, så vi må se om jeg når det inden jul.
Jeg har dog ikke tema på selve min hjemmeside, men jeg har piftet min Facebookside lidt op. Mit FB-cover har fået en lille makeover, samt bliver der hver dag postet en slags julekalender, og d. 24 december kommer der en stor konkurrence.
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
Ser godt ud ved alle! Jeg tror det er en god idé med juledesigns, fordi det (bl.a.) signalerer, at der bliver lagt tid i hjemmesiden. Og læsere (købere) føler, at der er nogen bag skærmen, der opdaterer.