Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I juledesigns på jeres hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Tidligere i dag faldt jeg over en tråd, hvor der var en fyr, der fremviste sin webshops juletema. Han havde gjort et super stykke arbejde, og det inspirerede mig til også at forsøge på min hjemmeside (Se det her: http://ny-musik.dk)

Jeg tænkte på, om det er noget I andre benytter? Hvis det er, så post et link -- jeg vil gerne se, hvordan I andre byder julen velkommen på jeres respektive sider.

VH Christian

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:15

Hej Christian,

Jeg har desværre ikke haft tid til at lave et juletema til mine websites indtil videre. Jeg prioriterer mine egne kunder over mine sites, så vi må se om jeg når det inden jul.

Ellers er der jo altid næste år ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 19:25

Hej Christian.

Det ser rigtig fint ud :-) 

Jeg har dog ikke tema på selve min hjemmeside, men jeg har piftet min Facebookside lidt op. 
Mit FB-cover har fået en lille makeover, samt bliver der hver dag postet en slags julekalender, og d. 24 december kommer der en stor konkurrence. 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 15:23

Erik:
Jeg har dog ikke tema på selve min hjemmeside, men jeg har piftet min Facebookside lidt op. 

Det ser sgu godt ud!

Og god idé med en julekalender! :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 15:25

Ikke decideret juledesign, men vi har en julekampagne kørende i et slide øverst på siden og det kan give nogenlunde samme fornemmelse.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:33

Vi har fået lavet os en banner som kører i vores slider på www.coolslips.dk - Det er det vi har haft tid til :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:46
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Fra  Whybeard Skrevet kl. 16:05

Ser godt ud ved alle! Jeg tror det er en god idé med juledesigns, fordi det (bl.a.) signalerer, at der bliver lagt tid i hjemmesiden. Og læsere (købere) føler, at der er nogen bag skærmen, der opdaterer.

Mange hilsner,

Fra Grenaa
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Billigtryksag.dk en del af GP-Tryk A/S Skrevet kl. 16:40

Gæsterne på billigtryksag.dk får lidt snevejr med på vejen. Flot collage du har på bannerprint.dk Brian

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)