Hej med jer fellow-Aminoer. Jeg har lige kastet mig ud i et nyt projekt, hvor jeg skal sælge et koncept, der giver webshop-ejere (nu- og fremtidige), den helt rigtige platform at drive forretning fra - konceptet hedder iMall og er et virtuelt storcenter. Jeg tænkte, at jeg nok ville støde på en masse mennesker herinde, der ville synes lige så godt om idéen, som jeg selv gør. Jeg ser mange, som gerne vil have en webshop, men er usikre på, hvordan de skal gribe det an. Jeg ser også mange, som gerne vil af med deres webshop, i mange tilfælde fordi de har fundet ud af, at det er forbundet med stort arbejde. I begge tilfælde kan iMall være den ideelle løsning. Med iMall-konceptet får webshop-ejeren sin egen hjemmeside med webshop og nyhedsbrevmodul. Samtidig drager han fordel af, at "dele husleje" med andre butikker og får derfor del i fælles markedsføring, fælles fragt- og emballageaftaler, fælles forsikringsaftaler, fælles dibs og nets-aftaler oma. iMall råder iøvrigt over et stort lager, hvis pladsen er afgørende. Lyder det ikke fedt? Hele systemet bag iMall står klart, og nu er vi klar til at skulle udvikle frontend - altså det, brugeren kan se. (Det, der ses på nettet nu, er en slags betaversion, som er blevet brugt til at informere interesserede) 1 feb 2013 skulle alt gerne være toptunet og klart til at spille... Men jeg er NYSGERRIG: Hvad kræver DU som forbruger, af en webshop, og hvis du selv skulle have en forretning her, hvad ville du så lægge vægt på? Hvis du vil hjælpe mig, og det håber jeg du vil - så tag et kig på hjemmesiden www.imall.dk og del dine umiddelbare tanker om konceptet med mig. |
Hej Rilla
Tag et kig på http://kobstaden.dk kører helt samme koncept, og har fået en del butikker ind i folden.