Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt slogan - Arktiske rejser

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm jeg har et problem der minder om Thomas´ problem. Måske har I gode folk nogle ideer til inspiration. Jeg skal finde et nyt navn til min hjemmeside. Jeg er historiefortæller og min nuværende hjemmeside hedder: ordcirkus.dk. 

Jeg skal lave helt ny hjemmeside som dels skal sælge mig som historiefortæller men også være en blog hvor jeg skriver indlæg om fortælling og ord og også lidt om litteratur. Men det er historiefortællingen den skal sælge.

Jeg overvejer mit efternavn bramsted.dk, men det er taget, så bramsteds.dk er en mulighed. En anden tanke jeg har er ordetfanger.dk. Jeg spekulerer nemlig også på om det vil være en fordel eller ej, at bruge mit navn fremfor et navn der peger i den retning, som "produktet" er. 

Det skal være dansk og ikke en kliche. Desuden skal det, selvfølgelig, ikke ligne alle de andre fortælleres hjemmesider, som oftest har ordet fortælling/historiefortæller i sig. 

På forhånd tak. Og hvor er det fedt at folk er så villige til at hjælpe herinde.

hilsen Søren

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Søren,

Du vil få mere ud af at oprette din egen tråd. Ellers bliver det et miskmask mellem hvad jeg og du skal bruge.

Cheers
T

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Be/get/U/I arctic active 

(We'll) see you out

Chill out

Cool is chilling eller visa verca

 

Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Arctic Friend - I have ice for you

Arctic Friends - we have ice for you

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

arctive holidays

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:

Hejsa,

Er ved at lancere et nyt projekt, hvor fokus er aktive arktiske rejser. Indlandsisen, gletjsere, kajak etc.

Konceptet hedder Arctic Friend, og vi kunne godt bruge et par indspark til et slogan der fænger. Noget adventure/arktis et eller andet. (siden er ikke færdig endnu)

Arctic Friend

Hot Trips in Cold Places 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)