Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisningsplads til folk der ønsker henvisning af kunder..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kontakter man folk som man kan tilbyde provision for henvisning af kunder? Jeg har hørt en del om banner, reklamer mm.

Findes der et sted hvor jeg kan sætte mine banner i forskellige størrelser op og lave beskrivelser samt display prisen som jeg ønsker at betale pr kunde henvist fra -hvor det nu er- ? eller skal jeg gribe det anderledes an?

Jeg glæder mig til dit råd og til at høre hvad du fik på hjertet da du læste min forspørgsel.

kh 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på at hjemmesider viser dine reklamer og får provision pr. salg, så vil jeg anbefale dig at tage fat i nogle af de forskellige affiliate virksomheder der er på markedet.

Nogen afregner pr. klik, salg, lead eller evt. kliksats plus provision for salget. Det kan også være tilfældet at nogen vil have et opstartsgebyr før du kan blive partner hos dem. Tag evt. en snak med de forskellige og se hvad de kan tilbyde dig.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt.. hvad gør webshop når de skal have markedsført deres produkter - lad os antage at der er relativ god avance på varerne og webshoppen kan godt klare at betale et par hundrede pr kunde. -eller skal man op og betale mere pr kunde eller skal man kigge mere på andre parameter som konkurrence osv osv..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tilmelder dig som partner hos en affiliate udbyder, så sætter du selv dine kriterier for om du vil betale pr. klik, salg osv.

Du sætter også selv prisen for hvor stor provision du vil give pr. salg. Det skal bare kunne betale sig for virksomheder at fremvise annoncerne ellers tror jeg ikke der er så mange der vælger at benytte reklamerne.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)