Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgefunktion inkl. signaturer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vicevært

Kunne man forestille sig, at søgefunktionen kunne udelade medlemmernes signatur?

Jeg sad lige og brugte søgefunktionen med ordet "mødebooking", da jeg gerne ville 'tygge' nogle tråde igennem om emnet. Her får jeg så 857 hits, hvoraf langt størstedelen er fremkommet pga. medlemmers signaturer og wiki. Sådan er det naturligvis også med andre ord.

Om det er irriterende? Ja, i den grad, fordet tager en evighed at finde frem til de gode tråde om forskellige emner. Jeg er jo opdraget sådan, i forasammenhænge, at man lige checker om det man gerne vil spørge om, eksisterer i forvejen, inden man opretter en ny tråd

Just my 2 cents

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:27

Der kommer snart en helt ny Amino platform, så må vi ses hvordan det kommer til at virke.

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:52
Uuuups......det vidste jeg faktisk godt, men havde glemt det

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:56
Martin, du kan lave "exclude tags" med Ankiro søgningen på signatur feltet, så bliver dte helt udeladt af indekseringen, hvilket faktisk er en glimrende ide :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:30
Dato: 19-07-2007 19:56:12 Forfatter: Mikkel deMib Martin, du kan lave ''exclude tags'' med Ankiro søgningen på signatur feltet, så bliver dte helt udeladt af indekseringen, hvilket faktisk er en glimrende ide :)

Det var jeg ikke klar over, det må jeg lige kigge på.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)