Hej Aminoer Som titlen beskriver har jeg en stor interesse for linkbuilding og seo. Jeg vil enormt gerne studere og lære en masse om det. Er der nogen der kan give mig et prej af hvordan jeg kommer igang ? Er den bedste måde at gå ud og købe en masse bøger og nogen domæner også teste de forskellige tekniker man lære ? Hvilke bøger burde man købe ? Kan man blive oplært via af en erfaren SEO-ekspert ? Eller er der helt andre måder at gribe det an på ? MVH Mathias |
Du kan starte med at tage et kig på gratis versionen af disse to e-bøger SEO-LEX og SEO 2.0. Hvis du skulle have lyst til at købe den fulde version koster de henholdsvis 1.868,75 og 1.875 kr. Det kan lyde dyrt, men jeg vil faktisk anbefale dig at købe minimum én af bøgerne, så du kan lære det basale.
At blive oplært af en seo-ekspert kan du regne med vil koste 1.000 - 1.800 kr i timen. Det ville jeg overveje på et senere tidspunkt, når du har lært det basale. Husk at komme tilbage til Amino og spørg efter anbefalinger, når du kommer så langt. Der findes mange, der kalder sig seo-eksperter uden at være det.
E-universe.dk har også en masse artikler og et forum, hvor du kan stille spørgsmål. Er sikker på, at du også kan skrive til Thomas, hvis det er noget bestemt, du er i tvivl om. Så vil han helt sikkert overveje at lave en video, artikel eller give dig et godt svar.
Twitter er også et rigtig godt sted til at få inspiration. Så det vil jeg helt klart anbefale dig at kigge nærmere på. Se denne video fra Thorborg om Twitter.
Nævner lige et par dygtige folk her, som du kan starte med at følge på Twitter:
Og selvfølgelig mig selv Jan Elmar Sørensen ;-)
Håber du kunne bruge det.