Jeg har ligenu en lille side men den var for sjov, men der fik jeg næsten 400-500 besøgende om dagen bare VIA Facebook. Jeg ved ikke om jeg vil skrive artikler om gadgets eller give tips til nogle af de overstående. Men det da dumt og give alle de gode tips til Facebook når jeg selv sælger facebook likes, så dør måske kunder af det? Eller?
Pengene har jeg nok af.
Har i nogle gode ideer eller tips? Så lad mig høre her!
Windows AppStore er lige åbnet, og har 5 gange så mange besøgende som Apple's men der omsættes for meget mindre.
Så find noget på AppStore der sælger maks. og lav en udgave til Windows AppStore. Du skal dog huske at tage højde for at det typisk er forskellige devices, der tilgår de to butikker.
Windows AppStore er lige åbnet, og har 5 gange så mange besøgende som Apple's men der omsættes for meget mindre.
Så find noget på AppStore der sælger maks. og lav en udgave til Windows AppStore. Du skal dog huske at tage højde for at det typisk er forskellige devices, der tilgår de to butikker.
Man kan da ikke bare tag en andens app og lav sin egne udgave? eller forstår ikke hvad du mener :-)
hvorfor ikke få lavet din egen hjemmeside og lave der en stærk profil af dig der , hvor du har optimeret den med alle de ting du er god til , det ville klart sælge dig bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows