Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil opstarte webshop billigt som muligt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Olsen:
Det lyder lidt som om du skal researche en del mere, og måske skaffe dig en bedre start kapital. Virker lidt useriøst?

Det syntes jeg nu ikke man kan være bekendt at skrive! Iøvrigt så er Amino en glimrende kilde hvis man vil researche det at starte webshop!

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:15

Det jeg har gjort er at tage en Prestashop, Ewire til betaling, samt Unoeuro som webhotel.

På den måde kan du skabe en meget billig shop, men der skal stadig knokles, for selv om den vil være billigt er der ikke noget der kommer af sig selv. Så masser af gåpåmod og vilje kan være mere værd end et stort budget :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:15

Tjo, ved nu ikke. Synes det virker underligt at komme med 200,- om året og tro man får noget godt for det med alt inkl. Folk går jo ikke ind på hans side hvis der ikke er nogen form for reklame osv. 

Jeg siger blot at dba er en bedre mulighed, som han hele tiden har gjort.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:17

Johnny Olsen:
Skulle man nok overveje pro for at få backup med, det er så surt at miste. Kun 150,- måned. Billigt. Så får du også plads til billeder osv med den ene gb.

Vi har selvfølgeligt backup, alle vores servere, men med backup menes en slags time machine, så man kan fortryde og gendanne alle ændringer man har udført.

Johnny Olsen:
Dog ved jeg ikke hvad menes med 1 sprog? Er det ens hjemmeside der kun er på engelsk fx?

Præcist, CloudSprout understøtter at man bygger sites der samtidigt understøtter flere sprog.

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:26

Johnny Olsen:

Der er flere der mener du kan lave en 100% funktionsdygtig webshop med stabilitet og ALT inkl for 150,- om året, så de melder sig nok på banen snart :)

Hej Johnny

Det mener du ikke jeg kan? Hvad synes du jeg skal tage et kig på? 
Jeg tænker mere på det tekniske som webhotel, domæne og selve webshoppen - kan den laves for 200 kr? Så jeg har noget at bygge fra. Martin Thorborg holdte et foredrag på min handelsskole hvor han fortalte det i princippet var muligt at opstarte sin egen webshop med templates helt ned fra 10 kr.  

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:31

Synes nærmere folk skal sige hvordan det kan lade sig gøre, for vil gerne vide hvordan jeg får en god webshop som er stabil og med alt for 150,- om året. Har skam selv interesse i at kende løsningen.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 20:40

Hvis du ligger nok timer i det, kan det sagtens lade sig gøre, men de sætter sine begrænsninger.. Han er nok blot ude på noget erfaring :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)