Det jeg har gjort er at tage en Prestashop, Ewire til betaling, samt Unoeuro som webhotel.
På den måde kan du skabe en meget billig shop, men der skal stadig knokles, for selv om den vil være billigt er der ikke noget der kommer af sig selv. Så masser af gåpåmod og vilje kan være mere værd end et stort budget :-)
Tjo, ved nu ikke. Synes det virker underligt at komme med 200,- om året og tro man får noget godt for det med alt inkl. Folk går jo ikke ind på hans side hvis der ikke er nogen form for reklame osv.
Jeg siger blot at dba er en bedre mulighed, som han hele tiden har gjort.
Skulle man nok overveje pro for at få backup med, det er så surt at miste. Kun 150,- måned. Billigt. Så får du også plads til billeder osv med den ene gb.
Vi har selvfølgeligt backup, alle vores servere, men med backup menes en slags time machine, så man kan fortryde og gendanne alle ændringer man har udført.
Johnny Olsen:
Dog ved jeg ikke hvad menes med 1 sprog? Er det ens hjemmeside der kun er på engelsk fx?
Præcist, CloudSprout understøtter at man bygger sites der samtidigt understøtter flere sprog.
Der er flere der mener du kan lave en 100% funktionsdygtig webshop med stabilitet og ALT inkl for 150,- om året, så de melder sig nok på banen snart :)
Hej Johnny
Det mener du ikke jeg kan? Hvad synes du jeg skal tage et kig på? Jeg tænker mere på det tekniske som webhotel, domæne og selve webshoppen - kan den laves for 200 kr? Så jeg har noget at bygge fra. Martin Thorborg holdte et foredrag på min handelsskole hvor han fortalte det i princippet var muligt at opstarte sin egen webshop med templates helt ned fra 10 kr.
Synes nærmere folk skal sige hvordan det kan lade sig gøre, for vil gerne vide hvordan jeg får en god webshop som er stabil og med alt for 150,- om året. Har skam selv interesse i at kende løsningen.