Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job indenfor finans/revision??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er det svært at finde en elev stilling indenfor økonomi/revision når man er 33 år? Er der nogen der kender nogen eller har rigtig god ide til at hvordan man kan finde et job eller elev stilling indenfor økonomi. Baggrunden er multi medie designer, men brænder for tal og økonomi og er startet på universitet for at studere økonomi og it,har afsluttet 2. Semester. Men vil meget hellere gøre karriere via praktisk erhvervs erfaring, men det er svært at komme i betragtning når det er primært nyuddannet studenter der søges elev stillinger. Med den opnået erhvervs og uddannelses erfaring, har jeg en del at byde på!!!!

Takker på forhånd hvis du kan hjælpe!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 01:07

Hvis du har taget 2. semester af økonomi på universitet vil jeg da stærkt rekommendere at tage de sidste 4 så du har en bachelor - og med en bachelor i økonomi skulle du gerne have meget gode jobmuligheder. Faktisk er 98% af alle uddannede på økonomi i job som færdiguddannet. 

Det praktiske skal nok komme, men et kræver jo at du har teorien i orden først. Ellers kunne du tage en HHX Fagpakke eller finansøkonomi, men det er der jo ingen grund til i dit tilfælde.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 01:16
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person

og hvorfor det er svært at finde job indenfor den branche må du selv have fundet et svar på, på økonomi-studiet:)

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:55
Tak for din besked. Det favorable ville være at gøre bachelorgrad færdig, men har også børn og daglige udgifter hvor en elev stilling er mere attraktiv. Det er svært for mug fordi jeg er 33 år, og konkurrere med helt unge studenter! En elev stilling hvor jeg kan læse HD vil være den Bedsted løsning, kender du nogen i faget?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)