Jeg ville se på din hjemmeside først. Jeg søgte på et H1 tag på din forside og der var ingen. Hvis du gerne vil ranke på noget skal du bygge din hjemmeside efter dette.
Desuden vil jeg i din signatur ikke bare lave et link til din side. Brug et keyword du vil ranke på, og link til din side via dette.
Jeg ville se på din hjemmeside først. Jeg søgte på et H1 tag på din forside og der var ingen. Hvis du gerne vil ranke på noget skal du bygge din hjemmeside efter dette.
Nu ved jeg ikke hvor langt tid google bruger på at finde de nye ændringer man har lavet? Jeg sad i nat frem til kl 3 og rodede med at lave ændringer. Måske derfor at du ikke kan se det kl 05.00 her til morgen?
Alle sider har nu fået H1 og H2 samt meta beskrivelser og titler. Derudover har jeg fået en liste med gode søgeord af en gut som jeg har prøvet at flette ind i teksten.
Når man laver et website er der mange ting der gør sig gældende for at kunne performe. Kodning, unikt og kvalitativt indhold med gode meta tags og involvering på de sociale platforme m.m. SEO er blevet meget mere krævende, og er i højere grad en sammensmeltning af godt indhold, PR, SMM, og link building af høj kvalitet.
Eftersom du kun har et link, bør du fokusere på at få flere links til dit website. Få styr på dit brand navn og sørg for at ligge beslag på dette, på de sociale platforme.
Nu ved jeg ikke hvor langt tid google bruger på at finde de nye ændringer man har lavet?
Skide godt, det går da bare fremad.
Det er meget forskellig fra site til site, hvor hurtig Google er til at opsnappe ændringer.
Nogen gange kan der gå et par timer, andre gange 3 uger.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Tjah nu er jeg da hvert fald kommet online på min hjemmeside, på linkedin, på google+ og på facebook....så mangler der bare twitter :) Kan den anbefales, jeg kender den slet ikke.
så mangler der bare twitter :) Kan den anbefales, jeg kender den slet ikke.
Twitter er jo ikke så udbredt i Danmark, så det er begrænset hvad man får ud af at bruge det, men sålænge du husker at poste lidt nu og da, så er det en nem måde at få links på.
Hvis du finder mig derinde, kan jeg retweete dine indlæg i begyndelsen. Søg efter: connectmediadk
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media