Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan det her lade sig gøre rent SEO mæssigt????

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil rode med seo er det bedste næsten at finde en ebog om seo så du får et overblik over hvordan seo egentlig hænger sammen..

Hvis du ikke kan overskue det bør du finde et seo firma som kan hjælpe dig..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:02

Jeg ville se på din hjemmeside først. Jeg søgte på et H1 tag på din forside og der var ingen. Hvis du gerne vil ranke på noget skal du bygge din hjemmeside efter dette.

Desuden vil jeg i din signatur ikke bare lave et link til din side. Brug et keyword du vil ranke på, og link til din side via dette.

Noget ligende dette:

Professionel energivejledning og termografi af dit hjem

Der er faktisk 1900 der søger på "termografi" og 590 der søger på "energivejledning" hver måned Big Smile

Så er det bare at komme op på disse søgninger.

Hvis du vil have lidt hjælp kan du kontakte mig på remy@680.dk så kan vi finde ud af noget.  

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:07

Remydk:
Jeg ville se på din hjemmeside først. Jeg søgte på et H1 tag på din forside og der var ingen. Hvis du gerne vil ranke på noget skal du bygge din hjemmeside efter dette.

Nu ved jeg ikke hvor langt tid google bruger på at finde de nye ændringer man har lavet? Jeg sad i nat frem til kl 3 og rodede med at lave ændringer. Måske derfor at du ikke kan se det kl 05.00 her til morgen?

Alle sider har nu fået H1 og H2 samt meta beskrivelser og titler. Derudover har jeg fået en liste med gode søgeord af en gut som jeg har prøvet at flette ind i teksten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Når man laver et website er der mange ting der gør sig gældende for at kunne performe. Kodning, unikt og kvalitativt indhold med gode meta tags og involvering på de sociale platforme m.m. SEO er blevet meget mere krævende, og er i højere grad en sammensmeltning af godt indhold, PR, SMM, og link building af høj kvalitet.

Eftersom du kun har et link, bør du fokusere på at få flere links til dit website. Få styr på dit brand navn og sørg for at ligge beslag på dette, på de sociale platforme.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:55

Bjarke:
Nu ved jeg ikke hvor langt tid google bruger på at finde de nye ændringer man har lavet?

Skide godt, det går da bare fremad.

Det er meget forskellig fra site til site, hvor hurtig Google er til at opsnappe ændringer.

Nogen gange kan der gå et par timer, andre gange 3 uger.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 13:35

Mikael christiansen:
dit signatur links kan jeg se er klik bar nu super tillykke med det

Jo tak jo tak ;) Man bliver glad i låget af at være herinde. Der er meget god support at hente fra jer alle sammen *smiler*

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 13:37

Jonas Jørgensen:
Skide godt, det går da bare fremad.

Tjah nu er jeg da hvert fald kommet online på min hjemmeside, på linkedin, på google+ og på facebook....så mangler der bare twitter :) Kan den anbefales, jeg kender den slet ikke.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:04

Bjarke:
så mangler der bare twitter :) Kan den anbefales, jeg kender den slet ikke.

Twitter er jo ikke så udbredt i Danmark, så det er begrænset hvad man får ud af at bruge det, men sålænge du husker at poste lidt nu og da, så er det en nem måde at få links på.

Hvis du finder mig derinde, kan jeg retweete dine indlæg i begyndelsen. Søg efter: connectmediadk

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 18:11

Jonas Jørgensen:
Hvis du finder mig derinde, kan jeg retweete dine indlæg i begyndelsen. Søg efter: connectmediadk

Nu har du fået et pip :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 21:58

Hej Bjarke,

Jeg kan anbefale Henrik Bondtoftes blog om SEO. Læs bl.a. hans artikler om link building, som er super vigtigt for at få din side frem på Google.

Hvis du selv vil sætte dig ind i emnet, så kræver det at du tager dig god tid til at lære det fra bunden. Det gøres ikke på et par timer.

Held og lykke med det! :-)

mvh

Tobias

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)