Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan det her lade sig gøre rent SEO mæssigt????

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

På www.Opbygning.dk kan du læse om opbygning af hjemmesider. F.eks. omkring seo, linkbuilding, sociale medier og andre områder der kan være med til at få ens hjemmeside højere op i rang. Du er velkommen til at få et par fif med på vejen!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 14:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du er kommet til at bytte om på meta description og meta keywords. Det er en god idé, at få det bragt i orden.

Titlen på din hjemmeside skal ligeledes indeholde de vigtigste søgeord. I stedet for "Comfort-Homes.dk" kan du kalde den noget ala "Energioptimering for bedre økonomi og miljø - Comfort-Homes.dk" eller noget i den stil. Bare husk at få dine gode søgeord ind i titlen.

I forhold til dine keywords ville jeg sætte komma efter hvert enkelt ord. Ligeledes ville jeg skrive ord som "energioptimering" i tre dele i stedet.. Både "energioptimering, energi, optimering". På den måde får du tre keywords ud af ét sammenhængende ord. Men lav ikke duplicate keywords. Brug kun hvert ord én gang.

Det er umiddelbart et par simple ændringer.

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:44

Thomas Ulstrup:
Det er umiddelbart et par simple ændringer.

Jo jo, men tusind tak for den feedback hvert fald :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SPGuy.com:
Anyway, Når du vælger en til at lave seo for dig så sørg for at du kun betaler hvis du ligger på side 1

Med eller uden personaliserede søgeresultater deaktiveret? Hvor fra i landet skal den udslagsgivende søgning udføres. Skal der måles "på nettet", "sider på dansk" eller "sider fra Danmark"? Skal den udslagsgivende søgning ske logget ind i Google eller ej? Hvor længe skal den være på side 1, før der skal betales?

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Thomas Rosenstand:

Med eller uden personaliserede søgeresultater deaktiveret? Hvor fra i landet skal den udslagsgivende søgning udføres. Skal der måles "på nettet", "sider på dansk" eller "sider fra Danmark"? Skal den udslagsgivende søgning ske logget ind i Google eller ej? Hvor længe skal den være på side 1, før der skal betales?

Se nu har vi en SEO mester med - super.

Kort sagt vil jeg sige at man skal se på købers browser, for det er ham der betaler og han vil sidde og følge med for se resultatet. Helst ville jeg sige han skulle køre En google chrome incognito på google.dk eller en HMA søgning.

Jeg sætter mine klienter op på:
http://serpbook.com

Den tjeneste viser over længere tid hvor man ligger. Hvis man betaler månedsvis - ja så er det nemt at lave en rapport på resultatet man har betalt for.

Thomas, hvad anbefaler du at man som køber af SEO fra en udbyder skal lægge vægt på?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:24

Som en side bemærkning - signaturen i Amino ser jeg egentlig ikke personligt som ret meget vægt i SEO, til gengæld er de gode til at feede Google med med sider som man gerne vil have indekseret :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SPGuy.com:
Kort sagt vil jeg sige at man skal se på købers browser, for det er ham der betaler og han vil sidde og følge med for se resultatet.

OK - og hvis har personaliserede søgeresultater, og han tit besøger sin egen hjemmeside, vil han jo hurtigt ranke fint - og så kan han betale for at ligge på side 1 hos sig selv og side 3 hos alle andre altså. Ikke enig. Den fremgangsmåde lyder mere som at ville have ro for kunden end om at skabe cool cash i kundens kasseapparat.

Hvis der er tale om et dansk site med Danmark som mål, bør det være en ikke personaliseret søgning udført fra "Danmark", der måles på - for eksempel via Cuterank eller andet program. Men om betalingen skal afhænge af placeringer - det er en helt anden snak.

Måske disse to links kan hjælpe som svar på dit spørgsmål:

http://www.concept-i.dk/blog/seo-tjekliste.html

http://www.concept-i.dk/blog/garanti-for-topplaceringer.html

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 19:00
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 19:11

FÅ SÅ ÆNDRET DEN TITLE, der er jo ikke så mange der søger efter comfort-homes.dk

Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Skrevet kl. 02:09

Lurks in the dark:
FÅ SÅ ÆNDRET DEN TITLE, der er jo ikke så mange der søger efter comfort-homes.dk

Nu har jeg da gjort et eller andet ;)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)