Jeg er helt enig, og det er jo netop sådan, reglerne fungerer: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/Kampagner-om-markedsfoering/adresselosforsendelser/ordningerne Det lyder som om, du ikke har valgt den ordning, som passer til dit behov. Det er en simpel sag at lave om på.
Jeg har faktisk haft adskillige forespørgsler på køb af abonnement fra folk, som er flyttet fra området, og stadig gerne vil følge med. Men jeg har ikke haft mulighed for at tilbyde det til en rimelig pris, så det er desværre ikke muligt. De pågældende løser det så ved at få familie eller venner til at hente bladet hos købmanden og sende det med posten.
Jeg tager alle mine annoncører meget seriøst - og det er tydeligt på de henvendelser, jeg har fået, at de også tager sig selv seriøst. Venlig hilsen Hans |
Hans Stokholm Kjer:Jeg er irriteret over den slags kategoriske udmeldinger, som ikke har bund i andet end dine forestillinger.
Da jeg skrev indlægget hørte jeg det læst med en 'drillende' tone. Jeg har nu gen-læst mit indlæg og kan se, at sådan virker det slet ikke - og indlægget er ret så mislykket.
Beklager det Hans, det var ikke meningen at genere dig.
- Søren.