Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering - 12.000 eksemplarer

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:
Og jeg mener faktisk at dette valg skal træffes af ejeren af postkassen.

Jeg er helt enig, og det er jo netop sådan, reglerne fungerer: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/Kampagner-om-markedsfoering/adresselosforsendelser/ordningerne
Det lyder som om, du ikke har valgt den ordning, som passer til dit behov. Det er en simpel sag at lave om på.

Weltström:
Publikationer, også dit blad, omend det er med gode artikler er jo ikke så gode at folk betaler for dem vel?

Jeg har faktisk haft adskillige forespørgsler på køb af abonnement fra folk, som er flyttet fra området, og stadig gerne vil følge med. Men jeg har ikke haft mulighed for at tilbyde det til en rimelig pris, så det er desværre ikke muligt. De pågældende løser det så ved at få familie eller venner til at hente bladet hos købmanden og sende det med posten.

Weltström:
Hvis du tilmed vil lokke annoncører til med at de skal uddele 40% rabatter er det jo svært at tage den annoncør seriøs? Jeg ville aldrig i livet stole på en webshop der i et lokalt blad tilbyder en rabat på 40% til netop mig. Det er meget lig kuponhæftetilbud og deslige, og vi ved jo alle at det er useriøst..

Jeg tager alle mine annoncører meget seriøst - og det er tydeligt på de henvendelser, jeg har fået, at de også tager sig selv seriøst.

Venlig hilsen

Hans

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 12:10

Hans Stokholm Kjer:
Jeg er irriteret over den slags kategoriske udmeldinger, som ikke har bund i andet end dine forestillinger.

Da jeg skrev indlægget hørte jeg det læst med en 'drillende' tone. Jeg har nu gen-læst mit indlæg og kan se, at sådan virker det slet ikke - og indlægget er ret så mislykket.

Beklager det Hans, det var ikke meningen at genere dig.

- Søren. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:23

Søren Larsen:
Beklager det Hans, det var ikke meningen at genere dig.

Alt forladt.

Venlig hilsen

Hans 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)