Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering - 12.000 eksemplarer

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans Stokholm Kjer:

(også til nej-takkere)

Det er usmageligt i mine øjne. Der bliver sagt nej tak til reklamer.

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Weltström:
Det er usmageligt i mine øjne.

Hjælper det en smule, hvis nu Forbrugerombudsmanden har godkendt min publikation som et såkaldt "skrift", som gerne må sendes til folk, som takker nej til reklamer?

Der er regler for den slags, og de bliver naturligvis overholdt.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:04

Hans Stokholm Kjer:

Weltström:
Det er usmageligt i mine øjne.

Hjælper det en smule, hvis nu Forbrugerombudsmanden har godkendt min publikation som et såkaldt "skrift", som gerne må sendes til folk, som takker nej til reklamer?

Der er regler for den slags, og de bliver naturligvis overholdt.

Det ville ikke hjælpe i mine øjne.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:00

Hans Stokholm Kjer:

Jeg vil sige klart nej. Det er reklamer, forsøg ikke at pakke det ind som en skrivelse af oplysende karakter. Selv har jeg valgt at takke nej tak på min postkasse, alligevel modtager vi dagligt reklamer der er listet ind i kassen. Selv det omslag fra posten der er soækket med reklamer ryger ind i kassen på trods af at de ikke må. 

Jeg tror det er vigtigt her at pointere at jeg siger nej tak fordi jeg vitterligt ikke vil have reklamer, jeg kan ikke udtale mig på andres vegne, men jeg er sikker på at det er lidt af samme årsager som jeg. Vi vil ikke have alt det shit.

Nu ynder jeg at læse dine svar og råd her på amino, derfor er jeg faktisk overrasket over at du kan have den holdning til dette?

Ofte har dine pointer været at man ikke skal tale forbi sin læser, eller skyde over målet, holde sig til emnet, ikke fornærme modtageren med mere. Det er sådan nogle af dine bemærkninger som jeg husker det. Med dette stunt er du helt forbi din egen lektie?

Der er regler og så er der moral:-)

Vh

Jesper

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 09:15

Hans Stokholm Kjer:

Det hjælper ikke. Du ved selv at hoved-formålet med publikationen er reklamer.

Jeg får stærk antipati mod alle annoncører, som forsøger at overtrumfe mine beslutninger. Det kan være en telefonsælger, som ikke forstår "Nej tak - jeg er ikke interesseret", men bare fortsætter at presse på - eller det kan være publikationer, som forsøger at omgå mit ønske om ikke at modtage trykte reklamer.

Ved dine annoncører, at du ikke på nogen måde tager hensyn til kundernes ønsker og anmodninger om at slippe for reklamer?

- Søren.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 09:20

Hans Stokholm Kjer:
Tilbuddet gælder "rigtige" webshops

Interessant initiativ og tilbud som jeg håber du offentliggøre resultatet af. Jeg har en "Rigtig" webshop med et produkt der faktisk kunne være spændende at markedsføre den vej, dog synes jeg kravet om 40% i rabat er høj sat.

Desværre har jeg valgt at Outsource mit lager, da jeg gerne vil optimere min "Rigtige" webshop ;-)

Anyway, et godt tilbud som jeg håber der kommer noget godt ud af, for alle der er med i forsøget :-)

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Weltström:
Jeg vil sige klart nej. Det er reklamer, forsøg ikke at pakke det ind som en skrivelse af oplysende karakter. Selv har jeg valgt at takke nej tak på min postkasse, alligevel modtager vi dagligt reklamer der er listet ind i kassen. Selv det omslag fra posten der er soækket med reklamer ryger ind i kassen på trods af at de ikke må. 

Jeg har også selv "nej tak til reklamer"-skilt på min postkasse, så jeg har en ret god fornemmelse af, hvad der slipper igennem. Jeg er også enig i, at der findes publikatoner, som ikke burde have lov, fordi deres reaktionelle linje er lagt ud fra, hvem der annoncerer.

Hvis du ikke ønsker Idenyt, din lokale ugeavis og mit blad, kan du vælge den hårde nej tak-løsning, hvor du også takker nej til gratis aviser. Så vil du stadig modtage information fra det offentlige og adresserede ting og sager. Hvis du fejlagtigt modtager reklamer, kan du klage til Forbrugerombudsmanden. Jeg har én gang været ude for, at Post Danmark ved en fejl havde leveret mit blad til én af de hårde nej-takkere, som klagede. Og jeg kan garantere dig for, at det tages alvorligt.

Mit blad er et lokalt månedsblad med lokalt stof. Her er en aktivitetskalender for området, og foreninger annoncerer i et vist omfang gratis - både i kalenderen og i småannoncer. Jeg garanterer altid mindst 50% redaktionelt stof og har sjældent en annoncedækning på mere end 30%.
Jeg har en forhndsgodkendelse fra Forbrugerombudsmanden, der tillader mig at dele ud til nej-takkerne. For at få denne godkendelser har jeg skullet redegøre for bladets redaktionelle linje, der blandt andet betyder, at der ikke er nogen sammenhæng mellem det redaktionelle stof og annoncerne.

Weltström:
Ofte har dine pointer været at man ikke skal tale forbi sin læser, eller skyde over målet, holde sig til emnet, ikke fornærme modtageren med mere. Det er sådan nogle af dine bemærkninger som jeg husker det. Med dette stunt er du helt forbi din egen lektie?

Jeg mener ikke, at jeg rammer forbi min målgruppe hverken i min reaktionelle linje eller i valget af modtagere.
En kort overgang brugte jeg en anden distributør, som ikke tilbød at komme ud til nej-takkerne. Det gav en masse klager fra folk, som var kede af, at de nu ikke modtog bladet længere, for som de sagde: "Jamen, det er da ikke en reklame..."

Weltström:
Der er regler og så er der moral:-)

Jeg har det fint med både regler og moral i denne sammenhæng.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:18

Hej Hans,
Inden jeg lige sender dig en mail vil jeg høre dig om i mener vi er relevante for jeres projekt?

Hav en fed dag.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Larsen:
Du ved selv at hoved-formålet med publikationen er reklamer.

Det er en imponerende indsigt, du har i min motivation for at udgive et lokalblad.
Faktisk troede jeg selv, at min motivation for at dele lokalstof ud til folk i lokalområdet var at være med til at give befolkningen informationer om mennesker og aktiviteter i lokalomåredet.
Inde i mig føles det faktisk som om, at annoncerne er der for at finansiere udgivelsen af disse informatoner.
Men du ved åbenbart bedre?
Hvor har du i grunden denne dybe indsigt i min personlige motivation fra? - Du behøver ikke svare, det er et retorisk spørgsmål, hvor det indlysende svar er, at det kan du selvfølgelig ikke vide det mindste om.

Jeg er irriteret over den slags kategoriske udmeldinger, som ikke har bund i andet end dine forestillinger.

Søren Larsen:
Ved dine annoncører, at du ikke på nogen måde tager hensyn til kundernes ønsker og anmodninger om at slippe for reklamer?

Naturligvis ved de det. Der er absolut intet fordækt i mit foretagende. Spørg bare løs - men hold lige en saglig tone, tak.

Venlig hilsen

Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:47

Hans Stokholm Kjer:
Mit blad er et lokalt månedsblad med lokalt stof ...

Hej Hans

Fint svaret, og jeg er helt sikker på at det er et godt blad du laver med en god linie og masser af oplysende elementer fra lokalområdet. Jeg er også sikker på at du har masser af tilfredse læsere.

Jeg bryder mig ikke om at få den slags, jeg mener faktisk at jeg ikke kan se forskel på om det er nyheder for reklamernes skyld eller reklamer for nyhedernes skyld. Så derfor vælger jeg den slags helt fra. Og jeg mener faktisk at dette valg skal træffes af ejeren af postkassen. Det skal vælges til! Ikke vælges fra efterfølgende. Ligesom spam i mailen...

Publikationer, også dit blad, omend det er med gode artikler er jo ikke så gode at folk betaler for dem vel?

Hvis du tilmed vil lokke annoncører til med at de skal uddele 40% rabatter er det jo svært at tage den annoncør seriøs? Jeg ville aldrig i livet stole på en webshop der i et lokalt blad tilbyder en rabat på 40% til netop mig. Det er meget lig kuponhæftetilbud og deslige, og vi ved jo alle at det er useriøst..

God vind herfra, du udvider ikke til Kolding vel? :-)

Vh

Jesper

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)