Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til lanceret side med stor indtægt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg skriver fordi jeg har en side på nettet som jeg søger en investor/partner til.

Siden har et månedligt overskud på ca 60.000,- som det er lige nu, og der er tale om salg af et digitalt produkt. Der er altså intet varelager, og ingen store månedlige udgifter.

Jeg bruger ingen penge på reklame. Alt trafik skabes udelukkende via gode placeringer på google. Det eneste arbejde der er forbundet med siden er vedligeholdelse af disse placeringer, og kunde support.

De månedlige udgifter ligger på under 5000,-

Der er altså tale om en rigtig god forretning.

Siden er i stor vækst, og forventer at overskud kommer op på over 100.000,- inden vi rammer maj 2013.

For at være ærlig så har jeg ikke lyst til at gøre dette da er mange penge, og noget som man ikke bare lige skaber. Men personlige forhold gør at de timer jeg bruger ved min pc har en negativ effekt på mit privatliv . Jeg leder derefor efter en investor der på sigt langsomt kunne overtage det fulde ejerskab. 

Jeg tænker at investor kunne købe sig ind, og at vi så havde en oplæringsperiode hvor jeg satte personen ind i systemet, og lærte personen hvad der skulle til for at holde det hele kørende efter jeg er væk. 

Jeg har selv brugt omkring 200.000,- for at få siden dertil hvor den er nu.

Jeg ser 2 løsninger. 

1. Du køber 50% eller mere og bliver partner. Efter oplæring beholder du disse og jeg beholder mine resterende procenter, og har en 100% passiv indtægt.

2. Du køber 50% eller mere og bliver partner. Efter oplæring køber du mig ud og beholder det hele selv.

Siden er lige nu på vippen til at blive rigtig stor, men er der ikke helt endnu. Du kan altså med fordel købe dig ind nu inden jeg krydser grænsen som giver en betydelig større indtægt. Denne "grænse" er baseret på at jeg er meget tæt på at have et par topplaceringer på google, som vil mangedoble trafikken når de opnåes.

Investoren jeg leder efter er i stand til at lave en minimums investering på 300.000,- for en aftalt procentdel, og efterfølgende have kapital til evt at købe mig helt ud.

Ps: siden er 100% dansk, og det vil ikke kræve nogen tekniske færdigheder at overtage siden og fortsætte driften.

Jeg svarer ikke på spørgsmål i et åbent forum, men giver gerne detaljerede svar hvis du sender mig en privat besked her på amino.

mvh

nethajen

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 13:48

Hej, har sendt en privatbesked til dig.

Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 07:58

Jeg har fået kontakt til et par seriøse personer, men ønsker gerne flere hvis i er derude.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:08

Hej,

Det lyder rigtig interessant det du kommer med.

Jeg søger hele tiden nye projekter og hjemme ved os, er det forretningerne der kommer først :)
Så denne del er intet forproblem for mit vedkommende.

Men inden jeg begynder at kaste mig ud i en masse spørgsmål, så bliver jeg i første omgang nød til at vide hvad det er for siden, så jeg kan se hvad der bliver solgt og hvad jeg evt. skal lægge min kommende tid til.

Så et link og evt. en kort beskrivelse af det der bliver solgt (med mindre jeg kan se det 100% på siden), ville være rigtig rart, inden vi kaster os ud i en dialog.

Mvh.
Danny / DC-Invest 

Tilmeldt 3. Dec 12
Skrevet kl. 11:13

Så er jeg klar med noget præsentations materiale. Jeg har allerede sendt til 7 stykker. Lyder dette som noget for dig, så send mig en besked med din email.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:01

Jeg vil også gerne modtage mere materiale, vi sælger også et digitalt produkt, så alt efter hvad du sælger kan nogle ting måske supplere hinanden. sender dig lige PB også.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)