Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Testere og masser af konstruktiv feedback til RejseTanker.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er,

Så er vi, efter mere end et års hårdt arbejde, klar til at lancere RejseTanker.dk

Hvem og hvad er RejseTanker.dk: Vi er en 100% uafhængig og personlig rejseportal baseret på Blog og Forum.

At blive medlem af RejseTanker.dk er helt gratis og som bruger kan du oprette/skrive dine egne rejseblog, inviterer og have din egen vennekreds, oprette billed- & videoarkiver, lave statusopdateringer og meget mere. Forumsdelen er bredt udbygget med både lande, temaer, marked, rejsepartnere og feriebolig – og er den del af portalen, vi forventer os allermest af.

Udover brugerdelen er der (og vil der komme) masser af indhold som både landefakta, diverse anbefalinger, spændende nyheder/artikler fra hele verden og mange andre nyttige funktioner.

Drømmen med denne rejseportal er, at man som på Lonely Planet, Tripadvisor etc. kan "samle" en rejseportal hvor alle råd og anbefalinger kun beror på private menneskers oplevelser og erfaringer og herved selv kan arrangere den unikke rejse – OG hvor kun brugeren har en økonomisk fordel.

Det har været meget svært at begrænse alle vores ideer til funktioner og muligheder, (derfor også den lange opbygningsproces), men vi mener nu at have grundfundamentet på plads, og så snart portalen er lanceret, går vi i gang med med videreudviklingen på alle de ideer, som allerede ligger og venter.

Søges: Testere og konstruktiv feedback: Forinden vi rigtig sætter gang i lanceringen og kan være sikre på, at alt er top tunet, har vi brug jeres hjælp til at teste og gennemgå portalen.

Det vil det være en meget stor hjælp, hvis nogen kunne have mod på at oprette sig som bruger, skrive og svare seriøst på indlæg i forum, skrive et blogindlæg i enten blogs og/eller rejsetips, kommentere indlæg, lave statusopdateringer, inviterer venner og i det hele taget gennemgå alle de funktioner som tilbydes. Herefter vil vi sætte meget stor pris på jeres feedback med alle de evt. problemstillinger i skulle falde over undervejs – funktionaliteten af portalen, kommentar til design og placering af affiliate kampagner, samt evt. fejl og mangler - ALT FEEDBACK VIL ER VELKOMMENT :)

Jeg må nok lige nævne at Populære søgemaskiner i bunden ikke er færdig, her kommer der formentlig nogle artikler tilkoblet affiliate reklamer og i forum har vi endnu ikke løst prombematikkem omkring fejlvisning af antal tråde og svar - måske I kunne have nogle forslag?

Facebook vil ligeledes blive en stor del af portalen, som dagligt vil komme med spændende, sjove og nyttige opdateringer – og vi vil da blive rigtig glade, hvis I kunne klikke ”syntes godt om” …. ;o)

RejseTanker.dk er en næsten 12 år gammel drøm – og en mangelvare på den danske scene - som nu skal realiseres. En rejseportal, hvor alle os som elsker at rejse kan dele, søge og finde information, inspiration og svar på alt om at rejse. En rejseportal hvor det kun er brugerne som skaber indholdet!

Jeg er meget spændt på at høre hvad I syntes om portalen og skulle der være forslag til videreudviklingen, tager vi glædeligt imod dem :)

Mange hilsener
Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 21:31

Hov det beklager jeg - troede jeg havde slettet denne tråd, men har så netop læst det kan man ikke!!!! Så nu ligger den her altså 2 gange - beklager mange gange.

/Charlotte

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 21:49

Hej Charlotte

Jeg tager hatten af for jeres design. Jeg synes at det virkelig spiller, og jeg får næsten lyst til at tage ud og rejse igen Smile

I er nok ikke 100% færdige med siden eftersom der jo skal skrives en del tekster, og fyldes på med brugere etc.

Jeg er helt sikker på, at I nok skal få indflydelse på rejsebranchen indenfor hjemmesider i fremtiden hvis I griber det korrekt an. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:58

Hmm

Tja  første indtryk:

De første  2 links  jeg  klikkede på krævede at skulle være logget ind så dem sprang jeg over

så faldt jeg  over destinationen Afrika

her synes jeg det kunne være fedt at  læse  lidt om eks Kenya

men hov her er  kun en halv side overfladisk stof om afrika er det alt ?

dvs vil man vide  mere  end den smule i har  må man straks i google og  finde  andre  portaler?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:00

Mit første indtryk: Fed og gennemført hjemmeside. Med hensyn til Thomas' gode forslag, så tænker jeg, at det måske kan løses med en tagline under jeres logo. Noget á la "RejseTanker.dk - formålet med den her side er xyz".

Det forstyrrer mig lidt, at der er sandstrand og bølger i den ene side af skærmen, mens der er strandboliger på den anden. Det ville flyde bedre, hvis I lod stranden og bølgerne fortsætte på den anden side. Ellers hælder siden sgu lidt for meget til højre.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:30

1000 tak for jeres input,

Nej 100% færdige bliver vi nok aldrig - vi har et hav af ideer, ønsker og drømme om hvad denne portal skal indeholde, men vi er jo nød til at starte et sted og er selv meget tilfredse med "grundformen" :) Der skal meget mere indhold, både fra os men især fra brugere som jo er de interessante på portalen - men brugerne får man jo ikke "over night", så som udgangspunkt bliver det jo primært RejseTanker.dk som skal fylde inspiration og rejsetips ind.

@Sasa - tak for dine fine ord og det er jo lige netop lysten til at rejse der skal være i højsædet!

@ExpressCMS - jeg har låst Blogs op indtil videre - men på sigt skal man melde sig ind, for at få optimal glæde af portalen. Destinationssiderne er mest tænkt som sider, hvor man kan sammenholde aktiviteterne indenfor et område - blogs, forum og andet (som er på vej), og som KUN omhandler det specifikke område. Vi har ikke tænkt os at skrive om samtlige områder og lande i verden. Den "overfladiske" tekst der står på destinationerne, er egentlig mere tænkt som en slags overordnet;  "velkommen til fx. Afrika siden" - og her har vi samlet alt hvad der måtte være af blogs, forumindlæg, billeder etc. (der kommer jo meget mere til) fra brugernes og RejseTankers oplevelser, erfaringer, anbefalinger m.m. om et hvilken som helst sted i Afrika.Vi er dog ved at udvikle et modul kun baseret på anbefalinger som bl.a. vil kunne have underkategorier som Kenya.

@BZR - Tak tak - fedt med noget skulderklap ;o) Jeg er allerede gået i tænkebås - vi har tidligere haft en payoff, men som vi fjernede aht. designet - men den må vi vist hellere tage op igen. Øv - jeg er vild med baggrundsbilledet......

Skyd endelig videre, hvis I har mere :)

DBH Charlotte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)