Forside: Kedelig - I stedet for at have 1 langt blogindlæg ville jeg måske lave det som en statisk side eller få lavet nogle flere blogindlæg.
Indhold: Enten skal du lige rette i teksterne, når du benytter dig af google translate eller også skal du lige læse, det du skriver, igennem inden du poster. Mange af sætningerne er virkelig fyldt med fejl.
Design: Ligner mere en fashion-blog end en fitness-blog.
Jeg ville nok (som de andre siger) skynde mig at få nogle billeder ind på siden.
Desuden ville jeg sørge for, at man kunne trykke på "Træning" uden at vælge kategori, og så ville der ikke bare stå "Sorry, no posts matched your criteria."
Og så mangler du jo bare EN MASSE indhold, inden du er klar til at overtage alle fitness-interesserede :)
styrke træning er der 1000 vis måder man kan få store muskler og markeret krop på.
gå til gymnastik
svømning
bjergklatring
de fysiske krævende ting i pole dans
sådan kunne jeg blive ved , det er ikke kun håndvægte og maskinr.
social medier der er det en god fordel med google plus , facebook og twitter dem som man kan dele ens side med og likes og plusse .
jeg savner billeder på siden og gerne også nogle videoer på siden og forklare gerne dine trænings ideer med grafiske på siden
en om jer side klar fordel skrive hvem er forfatter bag siden , hvad er ideerne med siden og hvad vil der ske i udvikling med siden i fremtiden kunne være dejligt at læse på en om jer side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal helt klart være mere opmærksom på at få rettet dine tastfejl - der er mange af dem - og det får siden til at virke useriøs. Og så mangler jeg nogle flere indlæg - brugbare tekster, som fanger interessen og som giver mig som læser en form for værdi.
Din forside blev indekseret for 3 dage siden (i følge Google, site-search) - du kan da ikke være i tvivl om hvad du mangler/skal?
Hvis du er i tvivl om hvad du skal lave, så er der altid to ting du kan lave - og du kan aldrig lave for lidt af det. Skriv tekster der er optimeret til udvalgte long-tail keywords, eller skaf links - det behøves ikke at være PR4-5-6-7 links alle sammmen.