Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler min Adsense side?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg er gået lidt død i min side, kan ikke rigtige se hvad jeg skal til nu, min indtjening går fint, den er ikke så høj (endnu) men den er der da.

Håber i vil give feedback og komme med idéer til mit site :-)

http://fitness-univers.dk

mvh.
Martin 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:23

Martin Sølberg:
Jeg er gået lidt død i min side, kan ikke rigtige se hvad jeg skal til nu

Få noget mere på forsiden :)

Den er kedelig, der mangler et par billeder som linker ind til underkategorier :)

Som :

Billede af en pumpet fyr med tekst: "vil du have denne krop, så tjek styrketræningsguiden ud her"

osv :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:27

Christoffer Tornbjerg:
Den er kedelig, der mangler et par billeder som linker ind til underkategorier :)

Meget enig, kan godt blive lidt kedeligt at læse, hvis der ikke er nogle billeder :-)

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Sølberg:
Håber i vil give feedback og komme med idéer til mit site :-)

Hvis du skal bruge en template så smid du lidt penge efter nogle af de fede her eller tag inspiration derfra hvis du selv kan grafisk :)

Good luck...

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:33

Forside: Kedelig - I stedet for at have 1 langt blogindlæg ville jeg måske lave det som en statisk side eller få lavet nogle flere blogindlæg.

Indhold: Enten skal du lige rette i teksterne, når du benytter dig af google translate eller også skal du lige læse, det du skriver, igennem inden du poster. Mange af sætningerne er virkelig fyldt med fejl. 

Design: Ligner mere en fashion-blog end en fitness-blog. 

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 18:35

Jeg ville nok (som de andre siger) skynde mig at få nogle billeder ind på siden. 

Desuden ville jeg sørge for, at man kunne trykke på "Træning" uden at vælge kategori, og så ville der ikke bare stå "Sorry, no posts matched your criteria."

Og så mangler du jo bare EN MASSE indhold, inden du er klar til at overtage alle fitness-interesserede :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50

styrke træning er der 1000 vis måder man kan få store muskler og markeret krop på.

gå til gymnastik

svømning

bjergklatring

de fysiske krævende ting i pole dans

sådan kunne jeg blive ved , det er ikke kun håndvægte og maskinr.

social medier der er det en god fordel med google plus , facebook og twitter dem som man kan dele ens side med og likes og plusse .

jeg savner billeder på siden og gerne også nogle videoer på siden og forklare gerne dine trænings ideer med grafiske på siden

en om jer side klar fordel skrive hvem er forfatter bag siden , hvad er ideerne med siden og hvad vil der ske i udvikling med siden i fremtiden kunne være dejligt at læse på en om jer side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:19

Du skal helt klart være mere opmærksom på at få rettet dine tastfejl - der er mange af dem - og det får siden til at virke useriøs. Og så mangler jeg nogle flere indlæg - brugbare tekster, som fanger interessen og som giver mig som læser en form for værdi.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Din forside blev indekseret for 3 dage siden (i følge Google, site-search) - du kan da ikke være i tvivl om hvad du mangler/skal?

Hvis du er i tvivl om hvad du skal lave, så er der altid to ting du kan lave - og du kan aldrig lave for lidt af det. Skriv tekster der er optimeret til udvalgte long-tail keywords, eller skaf links - det behøves ikke at være PR4-5-6-7 links alle sammmen.

- Go' Jul!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)