Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web udvikler søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Står og skal have lavet en hjemmeside, så jeg søger derfor en web udvikler, som kan opfylde mine behov.

Hjemmesiden skal minde om AOK.dk - Bare rolig.. Den skal være langt mindre avanceret, men den skal det grundliggende af AOK hjemmeside.

Med venlig hilsen

Rasmus Holm

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 00:28
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:48
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hvis det ikke er noget super kompliceret kan det godt betale sig at bruge en wordpress template som en af disse: http://www.tripwiremagazine.com/2012/07/wordpress-newspaper-themes.html 

Jeg vil gerne fremhæve et par stykker der kunne være af speciel interesse for dig.

FreshLife theme, Galaxy theme, Zenko magazine theme, Impulse theme, +++ 20 andre super gode.

Det er ret nemt at installere, så du kan for så vidt gøre det meste selv.

Efter 1 dags arbejde, kan du betale 500kr for at få de sidste småting justeret, så er du godt kørende. 

Du skal naturligvis selv lægge tekster osv ind løbende, men dette kan du selv klare og det er virkelig ikke kompliceret selv om du evt skulle være nybegynder -)

Syntes bare jeg vil sige det.. hvad er det man siger.. Det man sparer er tjent, eller sådan noget lign? ;-)

Held og lykke

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)