Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, jeg har længe gået med iden om at starte min eget lille firma. Jeg har besluttet mig for at nu skal der endegyldgit gøres noget ved min drøm. Jeg har tænkt mig at starte min egen webshop. Lige pt har jeg mange løse ender og prøver få dem samlede, jeg har besluttet mig for at et godt sted at starte udover indkøb osv. er at få min webside op at køre. Her kommer der så, mange ting ind i billedet, jeg er CBS studerne og har derfor ikke alt for meget tid og ikke en kapital der sparker benene væk under folk, men dog tid og penge NOK til at have en webshop. Men hvordan får jeg den startet op? jeg har læst mange steder og folk har mange gode ting at komme med men nogle mener i øst og andre i vest. Jeg har eks kigget på wordpress, og det er der delte meninger om.

Hvad mener i jeg burde gør?

Altså jeg vil gerne have det sådan jeg kan sætte egne billeder ind og oprette ny produktere og ændre ting fra dag til dag.

Jeg ville gerne programere den selv fra bunden, men ser det ikke som en løsning da jeg er håbløs til den slag(har prøvet det før og jeg skulle gerne være færdig inde jeg dør med den hjemmeside) dog vil det være fedt hvis man ligsom kunne have en standart hjemmeside der var lavet.

Min ide var ikke at bruge mange 1000 kr på hjemmesiden. 

Det lyder måske meget naivt altsammen men jeg ser det ikke som noget der skal stoppe mig. Jeg har måske en gammel klasse kammerat (fra folkeskolen der kan gøre det for mig) Jeg ville bare gerne høre jeres forslag, det er jo ikke det nye ebay jeg skal starte, så selvom det er mit ansigt udadtil SKAL den ikke koste kassen at få op at stå!!!

Har folk nogle erfaringer med eshopplus? har været inde og kigge på det og ser okey ud til en rimelig pris.

Sidste ting wordpress er det en mulighed? jeg tænker bare at det ville være dejligt med nogle standart frame og det ville være let uden at være ondsvagt osv

-Mathias

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anyone?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:30

Du kan jo evt. installere Wordpress, Magento eller Prestashop, også købe et theme til. Det hjælper dig i hvert fald noget af vejen, hvis du ikke vil betale særlig meget for din shop. De har også masser af funktioner der kan downloades gratis eller for meget lidt penge..

Det er mit bedste bud til dig.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:35

Hej,

Hvad skal webshoppen kunne?

Hvor mange produkter/kategorier skal der være på den?

Jeg kan varmt anbefale Magento som CMS. Det er vanvittigt brugervenligt (synes jeg), og der kan du hurtigt og let ændre/oprette nye produkter, kategorier, osv.

Du kan finde billige og fine magento templates på www.templatemonster.com hvor de vist starter på en $140 eller deromkring og så deropad.

Og hvis din kammerat kan sætte det op for dig, så er der jo kun et webhotel og eventuelle betalingskort-/indløsningsaftaler tilbage.

Håber det kan bruges, og held og lykke med projektet :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 17:16

Mange tak begge 2 :)

Lars, jeg har lige været inde og kigge på din hjemmeside, og jeg gætter på du bruger magento? :)

Jeg havdet tænkt mig noget ligne din side (selvfølig ikke som den så bare rolig) og det var noglelunden også den slags jeg havde set på gennem eshopplus. Hvis du bruger Magento må jeg så lige skrive en PM til dig?

-Mathias

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:51

Hej igen,

Ja, min shop er i magento :)

Du skriver bare :)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 17:57

Kan anbefale Nhurb, de har lavet vores som er bygget på magento og til billige penge

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 18:11

Tak :) 

altså 

Nhurb.dk?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:19

Jeg synes bare du skal starte med Shopify og se at komme i gang. Shopify koster en hund eller sådan noget om måneden, og tillader dig at lave brandflotte webshops. Det er klart min anbefaling til nye :-)

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 18:26

Starte en shop på shopify.com

der kommer du helt klart nemmeste igang, jeg kan tilbyde dig at lave den så den er oversat, design af logo osv.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)