Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimerings GURU søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i hjælpe mig med at få anbefalet en super ekspert i søgeoptimering og hvorfor ?
Der er utrolig mange som siger de er verdensmestre og bare flår dig ind til benet ! Øv.. Jeg vil ha en som man kan stole blindt på. (Alt m måde)
Glæder mig til at få jeres erfaringer..

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Dani

Jeg har kun gode ord om Thomas Frost fra http://seo-mand.dk/

Han er pålidelig, og har været på Amino i lang tid Smile 

Det kan ikke betale sig for mig at forklare dig med SEO ord om, hvorfor du skal vælge ham. Jeg synes at du skal smide ham en besked, og så lade ham selv forklare. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

deMib eller Rosenstand

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej dani,

Tal med mig :-)
Jeg driver min egen webshop - som dokumenterer mine færdigheder.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 09:50

Dani Schulze:
Kan i hjælpe mig med at få anbefalet en super ekspert i søgeoptimering og hvorfor ?
Der er utrolig mange som siger de er verdensmestre og bare flår dig ind til benet ! Øv.. Jeg vil ha en som man kan stole blindt på. (Alt m måde)
Glæder mig til at få jeres erfaringer..

Hej Dani,

Når alt kommer til alt så er det vigtigt at vælge ud fra ekspertise men selvfølgelig også erfaring med det fag du beskæftiger dig med - og det gør vi helt klart. Vi har kunder i samme branche som din hvilket giver en god forståelse for hvad du gerne vil - det er selvfølgelig også gode resultater i Google og andre søgemaskiner men i sidste ende så er rådgivningen omkring dit site, og hvor god den er til at konvertere de besøgende du modtager - og det er klart i vores fokus. Når det så er sagt så er vi i dag Google Premier SMB Partner som de eneste i DK og vil derfor også kunne tilbyde dig opsætning af Google Adwords da det i dag spiller god sammen med den strategi vi kunne lægge omkring din synlighed i søgemaskinerne (seo) - altså muligheden for at dominere side 1. Det kan gøres med både SEO og Adwords men muligheden for at dominere side 1 med en video også kan være en mulighed. Jeg kan se at du har Google Analytics installeret på sitet som vi gerne vil bruge til at analysere dine data for at se hvad der skal til for at kunne få den ønskede effekt men også til at måle din succes med din markedsføring.

Hvis det har fanget din interesse eller anders interesse så er du meget velkommen til at ringe til mig på 2827 0363.

God fredag og god weekend til alle.

De bedste hilsener

Martin Friis Guldborg - KRAK Media Group

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Martin Olsen:

Hej dani,

Tal med mig :-)
Jeg driver min egen webshop - som dokumenterer mine færdigheder.

Ahhh va... :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:47

Dani Schulze:
Kan i hjælpe mig med at få anbefalet en super ekspert i søgeoptimering og hvorfor

Hej Dani,

Der har tidligere været lignende tråde om emnet, måske du kan bruge en af de anbefalinger der gives i denne tråd.
http://www.amino.dk/forums/t/161357.aspx 

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 13:02

Emil, giver det ikke sig selv :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Martin,

Martin Friis Guldborg:
Når det så er sagt så er vi i dag Google Premier SMB Partner som de eneste i DK og vil derfor også kunne tilbyde dig opsætning af Google Adwords

Din formulering giver (sikkert utilsigtet) et indtryk af, at det kun er Premier SMB Partners der kan tilbyde opsætning af Adwords, det er ikke tilfældet - der findes mange gode, dygtige og kompetente Adwords folk Danmark.

I virkeligheden siger titlen ikke meget om evnerne, men mere om hvilken grad af markedsføring af partneren Google stiller til rådighed ;-)
http://www.google.dk/intl/da/ads/premiersmbpartner/partners-details.html 

De bedste hilsner
/Brian

Disclaimer: Jeg  beskæftiger mig ikke med adwords, sælger ikke ydelser indenfor adwords og har ingen kommercielle interesser i den retning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)