Kan i hjælpe mig med at få anbefalet en super ekspert i søgeoptimering og hvorfor ? Der er utrolig mange som siger de er verdensmestre og bare flår dig ind til benet ! Øv.. Jeg vil ha en som man kan stole blindt på. (Alt m måde) Glæder mig til at få jeres erfaringer..
Han er pålidelig, og har været på Amino i lang tid
Det kan ikke betale sig for mig at forklare dig med SEO ord om, hvorfor du skal vælge ham. Jeg synes at du skal smide ham en besked, og så lade ham selv forklare.
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Kan i hjælpe mig med at få anbefalet en super ekspert i søgeoptimering og hvorfor ? Der er utrolig mange som siger de er verdensmestre og bare flår dig ind til benet ! Øv.. Jeg vil ha en som man kan stole blindt på. (Alt m måde) Glæder mig til at få jeres erfaringer..
Hej Dani,
Når alt kommer til alt så er det vigtigt at vælge ud fra ekspertise men selvfølgelig også erfaring med det fag du beskæftiger dig med - og det gør vi helt klart. Vi har kunder i samme branche som din hvilket giver en god forståelse for hvad du gerne vil - det er selvfølgelig også gode resultater i Google og andre søgemaskiner men i sidste ende så er rådgivningen omkring dit site, og hvor god den er til at konvertere de besøgende du modtager - og det er klart i vores fokus. Når det så er sagt så er vi i dag Google Premier SMB Partner som de eneste i DK og vil derfor også kunne tilbyde dig opsætning af Google Adwords da det i dag spiller god sammen med den strategi vi kunne lægge omkring din synlighed i søgemaskinerne (seo) - altså muligheden for at dominere side 1. Det kan gøres med både SEO og Adwords men muligheden for at dominere side 1 med en video også kan være en mulighed. Jeg kan se at du har Google Analytics installeret på sitet som vi gerne vil bruge til at analysere dine data for at se hvad der skal til for at kunne få den ønskede effekt men også til at måle din succes med din markedsføring.
Hvis det har fanget din interesse eller anders interesse så er du meget velkommen til at ringe til mig på 2827 0363.
God fredag og god weekend til alle.
De bedste hilsener
Martin Friis Guldborg - KRAK Media Group
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Når det så er sagt så er vi i dag Google Premier SMB Partner som de eneste i DK og vil derfor også kunne tilbyde dig opsætning af Google Adwords
Din formulering giver (sikkert utilsigtet) et indtryk af, at det kun er Premier SMB Partners der kan tilbyde opsætning af Adwords, det er ikke tilfældet - der findes mange gode, dygtige og kompetente Adwords folk Danmark.