Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der syntes at Google giver for meget credit til link rel="author"

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder så synes jeg der er en tendens til at dem der bruger link rel="author" og deres Google plus profil hastigt skyder frem i rækkerne, eller ser jeg spøgelser.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:47

Jeg forstår egentlig godt at de tillægger det en del værdi. På den måde får de flere til at tage G+ seriøst, og mere aktivitet på deres sociale netværk.

Giver god mening i min optik.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg har forstået skulle det være med til at opkvalificere søgeresultaterne og derfor synes jeg egentlig det er meget godt.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:11

Opti-web.dk | Henning:

Som overskriften lyder så synes jeg der er en tendens til at dem der bruger link rel="author" og deres Google plus profil hastigt skyder frem i rækkerne, eller ser jeg spøgelser.

Det er bare en dimension mere i Googles mulighed for at bedømme indhold, og det vil komme til at betyde mere og mere, hvorfor de fleste SEO´er og marketing folk også har brugt det næsten fra starten :-)

Og hvis du tror authortrust og authorrank er nyt, så skrev jeg dette i Februar:

2012 – Trenden peger på tillid til forfattere…

Ved at få folk til at linke til deres Google+ profil når de udgiver indhold på nettet får Google altså endnu et signal at se på når de skal rangere sider ved søgninger, da de kan begynde at se på hvilke emner et forfatter ofte skriver om, om disse artikler bliver delt og linket til og om andre “trustede” profiler deler og plusser disse artikler.

Google får altså med tiden et meget stærkt værktøj som kan bruges til kvalitetsbedømmelse og det kan dermed blive en stærk rankingfaktor i fremtiden hvis man får skabt tillid til sin profil, især omkring emner som man arbejder med.

Det er ikke noget der kommer fra dag til dag, men ved at gå i gang allerede nu kan du få et forspring i forhold til konkurrenterne og få skabt tillid til din Google+ profil. I første omgang simpelthen ved at komme i gang med at bruge Google+ og linket til sin profil fra sit indhold, men også ved virkelig at begynde at tænke på hvordan du får skabt indhold der er værd at dele, plusse og læse. seo-mand.dk - 7 feb 2012

Der er INGEN, absolut INGEN grund til ikke at komme i gang med G+ ud fra et SEO-synspunkt.

Det er langt fra nyt at G+ er godt for SEO, men de sidste ugers artikler om authorrank har bare fået sat fokus på det :-)

Til spørgsmålet, så kan du selv bedømme om det er godt eller skidt G+ for mere og mere indflydelse på SEO, men betydning har det!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15

Hej Thomas

Jeg skriver ikke noget om det er nyt jeg spørger bare om ikke de giver for meget credit til dem der anvender det ?

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

You pain you gain - you snoose you loose :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:21

Opti-web.dk | Henning:

Hej Thomas

Jeg skriver ikke noget om det er nyt jeg spørger bare om ikke de giver for meget credit til dem der anvender det ?

Nej det synes jeg ikke. Det virker ikke specielt godt hvis man bare kobler en død profil sammen med noget indhold, mens de profiler der får plusser og delinger af deres indhold af andre trustede brugere kan se en forbedring.

Så jeg synes det er fint og ikke for meget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:32

det er jo google selv så det er ok , det ville man også selv gøre vis man selv ejet noget give dem der er meste aktive for os den største værdi , vis gav dem ikke stor værdi ville det jo ikke motivere os til at lave godt indhold for der kommer meste trust til dem som laver godt indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:28

Man kan måske sige at de giver for meget værdi til det ift. hvor mange der er med på Google+-bølgen, forstået på den måde at der helt sikkert sidder rigtig rigtig mange eksperter på alle mulige områder derude som nemt kan blive overhalet af (mindre dygtige) personer med en aktiv Google+-profil.

Omvendt har det jo altid været sådan, dem der havde forstand på Googles algoritmer kom højere op, nu er det så bare author i stedet for links det drejer sig om.

Forskellen er måske at det er nemmere at betale andre for at linke end for at køre ens Google+ profil (men det kommer nok snart), men det er måske i virkeligheden også meget godt for kvaliteten Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:17

Eyki.dk:

You pain you gain - you snoose you loose :-)

Bulls Eye!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)