Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback til min webshop.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Se vores nye WEBSHOP HER

Vi har længe fulgt med i Amino, og nu er tiden kommet til at vi skal få lanceret vores webshop meget snart. Vi ønsker derfor Jeres rigtig gode feedback og evt. ros inden da så vi kan blive meget bedre (Betalingsløsningen er ikke implementeret endnu og er lavet i Prestashop 1.5.2).

Vi har lagt vægt på at det skal være simpelt og enkelt, med bredt udvalg af varer hvor der selvfølgelig skal tilføjet mange flere varer endnu. Det mest vi interesseret i at høre er om disse punkter:

- Hvordan kan sitet mere SEO optimeres?

- Hvilke ændringer skal der til på forsiden, og generelt på andre sider?

- Hvordan er vores logo?

- Er webshoppen troværdig? (Ville du handle hos os?)

- Hvad skal vi gøre for at tiltrække og holde fast på kunder?

- Hvordan er brugervenligheden?

- Hvad vil det bedste markedsføring / reklametrick være ?

- Hvad mangler der på webshoppen ?

Alt feedback og kritik er mere end velkommen, både positivt og negativt, gode råd, eller hvad i nu kan komme med!

Ser frem til at høre jeres gode og konstruktive tilbagemeldinger til vores webshop som kan besøges via denne link

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige kigget hurtigt.

Logo - Synes ikke det er så pænt. Ligner lidt noget en 12 årig pige vil sidde og tegne for sjov. Synes det kunne være federe at lave et mere moderne og simpelt logo. Gerne uden hjerter.

Sociale medier - Synes ikke det er tydeligt nok at i har en facebook side osv. når det er grå logoer der bare blander sig ind i designet. Gerne lidt farve.

Hvordan kan det være at der står til salg? Det er alle tingene vel. Desuden skal i lige have fjernet apple logoet

I kan også ligge lidt kræfter i at få lavet et Favicon

Håber kritikken kunne bruges.

/Asger

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,


Jeg prøvede lige med en telefon, og her er hvad jeg synes om resultatet: du bør arbejde lidt med hvordan din hjemmeside ser ud på mobiltelefoner og ipads... :)


Mase
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En anden gang, så ro på med caps lock, men tilbage til emnet.

Det første jeg får øje på, når jeg besøger din side er bannere på forsiden, som jeg synes er en anelse kedelige, og de fanger slet ikke.

Jeg kan godt lide din sides enkelthed og synes generelt, at den er meget brugervenlig.

Der mangler dog stadig noget grafisk arbejde efter min mening for at pifte siden mere op.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i skal gøre mere ud af jeres hovedbannere. Det ser for hjemmelavet ud. Få eventuelt en professionel designer til at sætte en skabelon op, som i selv derefter kan redigere i. Det har vi gjort på http://unoliving.com - skabelonen indeholder så 20-30 lag, som jeg uden grafikeruddannelse stadig kan få til at se rigtig pæn ud.

Ellers synes jeg i slår fint på jeres USP'er på forsiden. Men husk også at gøre det på produktsiderne.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

Tak for din feedback.

Logo'et har vi været i meget tvivl om det skal være meget mere enkelt, eller have lidt design som nuværende (og med hjerter som symboliserer Love, kærlighed, forelskelse mv for at slå på at vi sælger smykker med de nævnte).

Vi skal snart få implementeret Facebook like box med ansigter mellem 'Oplysninger' og 'Nyhedsbrev'. Det andet tror vi at vi lader ligge i samme stand.

Til salg vil vi ændre.

Apple logoet og det andet ved siden af skal slettes, og der skal tilføjes yderligere nogle varer.

Favicon har vi ikke haft tid til endnu, men godt at du siger det så vi lige får den fikset snarest muligt. 

Tusind tak for din feedback endnu engang ;)

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mase,

Tak for din kritik,

Vi har faktisk lagt meget vægt på at den var brugervenlig på en Iphone / Ipad, da det ser anderledes ud når man er inde på webshoppen med dem.

Hvad skal vi fx gøre ved mobil-funktionen så'n præcist ?

Er det en iPhone du har brugt eller en anden mærke mobil ?

Andre som har prøvet det, og hvad synes om det via mobil / ipad?

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære ChipiiDK

Et par indledende tanker omkring forsiden:

Mine øjne bliver forstyrret når jeg ser jeres forside, hvilket skyldes to ting.

1. Først og fremmest mener jeg, at i bør holde jeg til en enkelt slags typografi; enten en skrifttype med eller uden fødder - ikke begge dele.

2. Derudover har i en række kasser på forsiden, der har meget skarpe kanter. Samtidig har jeres "Læg i kurv"-knapper runde kanter, hvilket gør dem bløde. Denne forskel virker forstyrrende.

Med venlig hilsen
Dennis Lauritzen 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ChipiiDK,

Her er det der først og fremmest "springer i hovedet" på mig, beklager hvis det kun er gentagelser af hvad andre allerede har sagt:

1.) Unikt Favicon mangler

2.) Alt for meget brug af "caps" på forsiden, husk på at overdrevet brug af caps (Store bogstaver) betragtes som at råbe, på nettet

3.) Logo'et kunne være en del bedre, ser en smule "amatør-agtigt" ud (Undskyld sproget)

4.) Billederne/bannerne på forsiden er alt for store, jeg skal scrolle en hel del før jeg overhovedet ser produkterne

5.)  Som en anden også nævner "Til salg" skiltet på billederne giver ikke nogen mening

6.) SEO delen, dine sider skal have unikke titler, som indeholder dine søgeord

Ellers er det jo som sådan en standard PrestaShop, jeg ville nok bruge lidt penge på et federe template, da det ser ret "standard" ud.


Husk på, at alt kritik og alle meninger omkring jeres hjemmeside, er en smagssag, så derfor skal i tage kritikken som vejledende og ikke som "lov og ret".

Held og lykke med webshoppen Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)