Hey venner, Jeg har brug for feedback på den sidste side i et online spørgeskema, hvor man har mulighed for at bestille et testamente. Mit problem ser således ud: På siden går kun omkring halvdelen (ikke alt til højre er exits) videre. Dette er fra spørgeskemaet, hvor man kan bestille en testamente sammen med ens ægtefælle. Statistikken ser endnu værre ud for dem, der bestiller et testamente alene - og dette er ydermere den bedste af to sider, hvor spørgeskemaet ligger på. Det her er med andre ord den absolut bedste. Den værste er 8 %. Siden ser således ud (jeg har skaleret den ned, da den er lidt lang): Aminos editor er ikke skide god. Se billedet i fuld størrelse her! Jeg tænker selv at følgende kunne hjælpe:
Har I andre idéer?
Skal vi skrive en anden tekst, skal vi indsætte en lille video, skal vi pege på knappen med pile, have et billede af os selv på bedende knæ og med øjnene rettet mod knappen, eller hvad kan vi ellers gøre? Det ville være super med lidt feedback! :-)
Spørgeskemaet kan ses i aktion her: http://www.minadvokat.dk/bestilling/bestilling-testamente.html
På forhånd mange tak!
/Halfdan |
Er det muligt at gruppere nogle at informationerne? Den lange liste med punkter virker lidt voldsom, og da nogle af punkterne har en hvis fællesnævner (kontaktoplysninger, personlige oplysninger, testamentet), og måske vil det hjælpe på overskueligheden hvis man grupperede dem (rent visuelt)?
Cap'n Halfdan Timm:Aminos editor er ikke skide god. Se billedet i fuld størrelse her!
Det er egentlig underligt, når:
max-width:100%;
height:auto;
I deres stylesheet ville gøre underværker på billederne i indlæg :-)
Måske Amino's support skal overveje det, men de har sikkert deres grunde til at lade være.