Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på fitness hjemmside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er ville sætte stor pris på hvis i ville give noget feedback på min nye Adsense side :)

http://fitness-univers.dk/

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Menu-bjælken foroven bør have en bedre baggrundsfarve synes jeg :) Ellers er du egentlig godt på vej...


Mase

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

udnyt bedre på siden at google viser op til 70 tegn lige nu vises der kun domæne og dette kunne du forbedre ved at lave en længere og mere sigende titlen omkring siden emme på siden.

få social medier på siden mod dine facebook side , google plus side og twitter siden og lav så man nemt kan likes og plusse din side

om jer side kan jeg ikke finde på siden hvad er jeres mål med siden og hvem er forfatterne bag siden vis man ved lidt om det er man normalt meget mere seriøse om sidens emme

god ide også med en kontakt der har en kontakt formular der , derved er det lettere at kontakte.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg synes, at siden ligner lidt for meget en standard wordpress side.

Start med at få ændret baggrunden til noget, der signalerer fitness og et tilhørende pænt logo.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidens design kunne måske have lidt mere fitness over sig, men ellers et godt og overskueligt design.

Dine ikoner med linkedIn, mail osv. mangler rigtige links, så man har mulighed for at kontakte dig, og ikke bare komme ind på de respektive hjemmesider.

Jeg synes ikke rigtig din AdSense-kode passer ind i resten af designet. Jeg havde måske placeret det imellem dit indhold i venstre spalte, og så kun haft banner-reklamer i højre side. For mig ligner det bare, at reklamerne er klasket ind uden en tanke bag.

Alt indhold på siden kunne også bruge en gennemgang i grammatik. Her tænker jeg specielt på stavefejl og tilfældige linjeskift midt i det hele.

En header og/eller en overskrift hvor der står navnet på hjemmesiden ville også hjælpe, og det ville også gøre den mere personlig.

Mvh. Martin

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og som der også bliver sagt ovenover, så mangler der en del SEO på siden. Det vil helt sikkert gavne din indtjening, hvis du får lavet det.

F.eks: sidetitler, sidebeskrivelser, url osv.

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige noget at tilføje til siden kunne være at få ændret WORDPRESS adressebar ikonet , og noget andet som er mere vigtigt er at få kategoriseret din kategori arkiv. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)