Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig webshop ejer - Vil du købe der?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare ud og give den gas Mads!

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:49

Hej Mads

Først og fremmest vil jeg sige, at din webshop ser super professionel ud - men det at du "kun" er 14 år, er absolut ikke et minus. Og det at du vil fortælle om det via PR, kan jeg kun råde dig til. Medierne elsker unge iværksættere, hvilket jeg har oplevet på Aarhus Innovation.

Personligt er jeg ligeglad med, hvilken alder den forretningsdrivende har, så længe vedkommende driver forretningen ordentligt, og går op i det at drive forretningen.

Du skal være mere end velkommen til at skrive din iværksætterhistorie til mig. Så lægger jeg den op på Aarhus Innovation's hjemmeside. Det er i hvert fald en mulighed for at få gratis PR.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:27

Hej Mads.

Med den virkelig flotte webshop du har fået lavet dig, så kan jeg slet ikke se nogle betænkeligheder ved at handle hos dig.

Det er bare super vigtigt du agere som en voksen under alt kunde kontakt, reklamationer og service, så er alderen sådan set underordnet.

Tror desuden du kan score nogle billige PR point og omtale pga. din lille alder og rigtig professionelle webshop, kan du drive overskud og få nogle salg igennem, så for jeg bare endnu mere respekt for dig som forretnings (knægt) 

:) Held og lykke fremover

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:49

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Mads.

Med den virkelig flotte webshop du har fået lavet dig, så kan jeg slet ikke se nogle betænkeligheder ved at handle hos dig.

Det er bare super vigtigt du agere som en voksen under alt kunde kontakt, reklamationer og service, så er alderen sådan set underordnet.

Tror desuden du kan score nogle billige PR point og omtale pga. din lille alder og rigtig professionelle webshop, kan du drive overskud og få nogle salg igennem, så for jeg bare endnu mere respekt for dig som forretnings (knægt) 

:) Held og lykke fremover

Tak skal du have Jesper.

Jeg tænker over det, og jeg tror jeg vil prøve til ligeså stille :)

Mange hilsner

Mads

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:56

Hvis jeg havde småbørn, så kunne jeg sagtens finde på det. Siden ser pæn og overskuelig ud. Der er masser af produktbilleder, og det er nemt at finde rundt.

Få skrevet en pressemeddelelse. At du kun er 14 år og har startet din egen legetøjs-webshop burde kunne give noget omtale.

Held og lykke med det.

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:04

Jeg ville bestemt heller ikke blive afskrækket. Held og lykke Big Smile

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 20:08

Betragt mig ikke som en ekspert, men se på Casper Blom med billigegolfbolde.dk

Han gik i medierne og fik kæmpe omtale, dels pga. alderen. Hvilket jo er fantastisk! Brug din alder til at få opmærksomhed, folk skal vide at Mads Herlev er ham den unge med legetøjet. Sådan får du folk til at tjekke din hjemmeside, men du skal endelig ikke lave et banner på forsiden eller lign. der indikerer din alder. Når du skal levere/sælge noget online er din alder ligegyldig, bare du har hvad der skal til. Sådan ser jeg ihvertfald på det, så gi den gas!

Mvh. Casper L

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 20:11

Desuden burde du ikke miste dine nuværende kunder, hvis du har bevist at du levere et godt stykke arbejde! Hvad er din webshop lavet i, og har du selv gjort det? Ser meget flot ud!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:15

Casper Lauritsen:
Desuden burde du ikke miste dine nuværende kunder, hvis du har bevist at du levere et godt stykke arbejde! Hvad er din webshop lavet i, og har du selv gjort det? Ser meget flot ud!

Tak skal du have :)

Den er lavet i en Dandomain webshop :)

Mange hilsner

Mads

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mads,

Jeg bliver automatisk irriteret over folk der spiller på at være underdog, uanset hvilket "handicap" der lægges til grund herfor. Men især vil brugen af et luksusproblem som ungdom frastøde mig.

Mit svar er derfor: Din shop ser pro. ud og jeg ville hjertens gerne købe hos dig - også selvom jeg forinden var blevet hvisket i øret, at "ejeren er altså kun 14 år." Men forsøger du at sælge dig selv på det, vil jeg få kvalme og gå udenom.

Med det sagt, så har de andre helt sikkert ret i, at den PR-mæssigt ligger lige til højrebenet.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)