Hej. |
Hej Thomas,
Vær nu lidt opfindsom og led efter noget andet end sokker. Shopwithsocks.com har masser af konkurrenter. Og du vil få ganske svært ved at tjene penge på dette.
Mit råd: find en niche!
Hej. |
Hej Thomas, |
Hej. |
Spørgsmålet lød " Hvor kan jeg finde en producent af strømper?" ikke "Er min ide god nok?" Der er mange virksomheder inden for alle områder, men hvis han har en ide så skal den da afprøves. Folkene bag sortesokker.dk har et fedt koncept, og de virker meget sympatiske, så prøv at kontakte dem, jeg er sikker på at de vil hjælpe dig :) Held og lykke med projektet, og husk at det med at springe ud i det, og prøve sig frem, er det der driver os iværksættere ;) Mvh Martin |
Der findes rigtig mange producenter i Kina. Prøv at søge på China socks i Google og se alle dem der dukker op. Problemet er at minimum ordre antal normalt er en del, så man skal have lidt kapital og en tro på sin idé før man kaster sig ud i det. Hvis begge dele er i orden, så er det vel bare at gå i gang. Held og lykke med projektet. |
Tak Martin. |
Hej Kent. |
Hej Thomas, Må jeg lig spørge Hvor stor en orde drejer det sig om? Mvh, Anne Z. |
Det ved jeg ikke helt. Kan jeg evt. få priser på 1.000, 2.500 og 5.000 stk? :-) |