Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder mine tekster om mine varer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have af vide om I syntes mine tekster om mine varer er gode eller hvad der skal laves om for at gøre dem bedre ?

Jeg behøver ikke få af vide butikken er grim og gammeldags det ved jeg i forvejen :-)

Glæder mig til at få lidt hjælp og måske inspiration til teksterne.

www.kingbo.dk

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:29

Du har glemt et link til siden, og der er heller ikke et link på din profil. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 19:31

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:53

Det bliver den korte version:

Jeg fandt en hel del fejl - såvel stavning som kommatering. Jeg vil anbefale, at du får en tekstforfatter (ikke mig) til at læse en hurtig omgang korrekturlæsning. Det burde ikke koste så meget.

Jeg bemærkede også nogle mindre gode formuleringer, eksempelvis denne: "Gavekortet kan du vælge om det skal sendes til dig som skal give gavekortet, eller det skal sendes direkte til den der skal have gavekortet."

Jeg forstår godt, hvad der menes, men det er ikke så godt formuleret.

Pøj-pøj med det!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:07

Hej Kingbo

Er enig med Thomas. Derudover synes jeg også, at du skal give kommateringen en kærlig hånd, da det vil lette læsningen og få  budskabet til at fremstå klarere. 

Men en meget spændende webshop, som du har stablet på benene - held og lykke med det. 

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:37

prøv sæt det i word så ser du enkel stavefejl

få de social logoer på siden google plus, facebook og twitter så man nemt kan dele din side på disse medier og plusse og likes din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)