Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på Google el. degulesider??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvad kan bedst betale sig, at "investere i" ??

Reklame på Google el. på Degulesider vedr. firma, der kun skal være kendt i Danmark??

Konkret er det et vikarbureau inden for byggeri ?

Mvh.

Sander Pennerup

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 18:54

Hejsa

Altså på Krak og DGS er der mange håndværks og restaurant søgninger, men deciderede søgninger indenfor dit område ved jeg ikke.

DGS der betaler du vist også for et helt år uden at vide hvor mange kliks du får. På Google Adwords betaler du kun når du får et klik.

Men du kan bruge Adwords søgeordsværktøj til at finde om der er nogle søgninger der relaterer til dit område.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:56

krak og dgs er blandt de 10 mest besøgte sider i danmark

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 18:57

Der findes i min verden kun 1 svar.... og det er Google.

Der er et langt større antal besøgende, og dermed en langt større eksponering. Hvad vigtigere er (uden at vide så meget om abonnementsformen på DGS) du betaler kun for de besøgende der rent faktisk kommer ind på din hjemmeside.

Der er dog også noget mere konkurrence, men det må man jo tage med.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 19:02

Tja.. jeg er enig..

MEN er dgs.dk og krak ikke mere brugbart for erhverv hvor Google mere til private??

Jeg skal ikke reklamere overfor private. KUN erhverv :-)

Anyways.. køre kampagner begge steder, kunne bare godt være nogle vidste om hvad der var bedre end det andet :-)

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:08

hej, du kan også overveje openadex, de ejes også af krak/dgs (Krak har overtaget dgs)

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:09

Hejsa

Må indrømme at jeg ikke har annonceret på Krak eller DGS, men hvis du målretter din annoncering på Adwords ordentlig mod virksomheder, viil det forudsat der er søgninger efter det, være mest effektivt. På Google er det både private og erhvervs søgninger, ligesom det er på krak og dgs.

Man kan jo bortfiltrere private søgninger ud fra søgeord i Adwords og indsætte ordet "virksomhed" i annonceteksten, men spændende at teste den gamle og den nye annonceformSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 19:10

Det vil jeg ikke mene... jeg bruger også google i erhvervsmæssig sammenhæng.

I dit tilfælde... hvis jeg skulle finde et vikarbureau, så ville jeg med sikkerhed bruge google. Bruger stort set kun krak til at slå telefonnumre op.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:26

Glem DGS, ingen bruger den "telefonbog" mere. Der er slet ingen garanti for dine annonce kr, det er et helt forældet koncept

Mon ikke de fleste regner med at et prof firma i dag har en hjemmeside, som kan googles ? Google er et dyrt annoncemedie, men til gengæld betaler du kun for relevante klik til dig.

Der er klart den bedste sikkerhed for at dine udgifter bliver brugt på dig på google.

De bedste hilsener

Finn

Finn

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:39

Krak og DGS annoncerer for deres egne services på Google. Det burde være svar nok i sig selv.

Søger du eksempelvis på "vikarbureau odense", får du følgende resultat: http://screencast.com/t/09sBtdEBCz3A - de køber med andre ord trafik af Google og sælger den videre til deres egne kunder.

DGS har også tidligere - for egen regning - annonceret på Google for deres egne kunder. Det faldt sammen med, at de i den periode garanterede kunderne et vist antal besøg på kundernes firmaprofil på DGS. Det er oplagt at tænke, at de for at leve op til garantien var nødt til at købe sig til trafikken på Google, fordi deres egen side ikke genererede tilstrækkeligt med besøg.

Læg dertil, at du med Google selv kan styre dit budget, ikke er bundet, kan spore resultaterne, kan ændre søgeord løbende, kan vælge landingssider for enkelte annoncegrupper osv. osv. osv.

Hvis du reparerede transistorradioer eller lommeure, kunne der være en vis ræson i at overveje at supplere med DGS, da brandet er stærkt hos målgruppen, der samtidig er meget urutineret i at bruge nettet.

Når du sælger b2b-vikarservice til flere hundrede tusinde kroner? Så bruger dine kontaktpersoner nok Google 100 ud af 100 gange.

At vælge Google frem for DGS er noget nær den største no-brainer, når du starter virksomhed.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)