Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på Google el. degulesider??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

andre fag køber de også med degulesider.dk igennem google tømre med mere , google er klart den fortrukne for alle dansker at bruge der er færre og færre der bruger de degulesider.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 03:42

Jeg har ingen erfaringer med DeGuleSider, så jeg må være dig svar skyldig.

Jeg favorisere Google i alle sammenhænge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:50

Hej

Jeg lavede for nogen tid siden en elektronisk annonce på ekstrabladet, den kostede

20.000 kroner og jeg fik god response.

mvh

Thomas

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 09:38

Jeg har været næsten hele paletten igennem mht annoncering på Google, DGS, Krak, Jubii o.s.v. i løbet af de sidste 7-8 år

Konklusionen er, at hvis du vil nå en specifik målgruppe (såsom erhvervsfolk, der skal bruge vikarer indenfor byggeri), så glemt alt om "telefonbogsannoncerne". Det er komplet spild af tid, hvis din målgruppe ikke er 50% af danskerne eller derover. Der er en grund til at de, som udgangspunkt, kun sælger pr. visning eller pr. kampagne og kun meget meget sjældent garanterer et vist antal besøgende fra annoncen. De undskylder sig med, at man ikke kan måle "branding", men det er kun en dårlig undskyldning fordi de godt ved, at en stor del af deres annoncer er værdiløse...

Partner-ads har også en fornuftig platform og afregningsmetode, men er desværre afhængig af, at der er nogle tilknyttede sider i din branche, hvor visningen af din annonce giver mening.

Facebook kan også bruges til annoncer, men prisen er relativ høj og målretning af annoncer er ikke så let som google.

Tilbage er Google, der til gengæld er fremragende hvis man kombinerer Google Adwords med Google Analytics. Annoncer kan målrettes helt ned på enkelte søgeord og med Analytics kan du se helt nøjagtigt hvilke annoncer og hvilke søgeord der fungerer og hvilke, der ikke gør - og så justere/optimere dem løbende.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)