Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner i vagtfirma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner i mit vagtfirma.

Men, hvad er vigtig?
Så der ikke kommer noget uventet, og så man ikke brænder fingerne.

Det jeg har har tænkt mig med en partner, er at de kommer til og eje 50% af virksomheden, så man er med hele vejen i beslutningerne der skal tages.

Men jeg har også nogle krav, til en mulig fremtidig partner:

Kendskab til vagt branchen
Skal kunne sælge, vagt ydelser.
God kunde kontakt.
Være service mindet.
Fleksibel
Brænde for at gøre en forskel.
Tænke sikkerhed, for kunden.

Er der noget der er vigtig og skriv?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Enok Christensen:
Jeg søger en partner i mit vagtfirma.

Hej Martin,

Jeg ville starte med at beskrive, hvorfor du søger en partner.

Er det for at få kapitalindskud?

Er det for at sprede risikoen?

Er det for at få hjælp til at løfte en voksende opgave, fordi der kommer flere kunder og opgaver, end du selv kan løfte?

En potentiel partner bør have en klar fornemmelse af, hvad formålet med udvidelse af ejerkredsen er, og hvad der er i det for vedkommende.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 16:19
Det er helt og holden for at løfte den store arbejds opgave der er.
Der er mange der er meget interesseret, i og få en vagt og der kommer mange henvendelser, at det næsten ikke er til og følge med.
Det er også en til og dele mit koncept med, og have en og drøfte ideer med.

Det er ikke noget med det er en der skal indskyde kapital i firmaet, er ved og finde invester tl det, selvom det ikke lige er det nemmeste i verden.

Partneren må gerne have eget vagtfirma, hvor vi kan blive sparringspartnere, eller lave et partnerskab de to firmaer sammen.
Så vi på måde kan udvide begge vores virksomheder, og der ville komme flere kunder i butikken.

Det skal da ikke være nogen hemmelige at, man vil gerne tjene penge.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:24

Martin Enok Christensen:
Partneren må gerne have eget vagtfirma, hvor vi kan blive sparringspartnere, eller lave et partnerskab de to firmaer sammen.
Så vi på måde kan udvide begge vores virksomheder, og der ville komme flere kunder i butikken.

Så vil det være en god idé at oplyse, hvor i landet din virksomhed er placeret.

Det gør det lettere at sortere irrelevante henvendelser fra, hvis de er geografisk placeret, så det giver mening eller at der er forretningsmæssig fornuft i et tættere samarbejde eller endda partnerskab.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 16:35
Mit firma Ligget i Ebeltoft, men jeg har ikke noget imod og evt. Finde en partner i andre dele af landet.
Det er jo bare med til og udvide ens evne, til og komme længer ud i landet.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 09:20

Hej Martin.

Jeg hedder Ruben og har tidligere arbejdet som supervisor for Control N Security på Sjælland. Jeg stoppede med dette for at drive egen vagtvirksomhed (jeg solgte dog primært dørmandsydelser) og har derfor et indgående kendskab til branchen, samt den erfaring jeg har hevet til mig i knap 10 år i branchen totalt hvoraf de 3½ har været som selvstændig.

Jeg er ikke interesseret i et partnerskab, men vil gerne yde rådgivning og sparring som freelancer. Jeg går p.t nemlig med tanker om at drive virksomhed selv igen, dog i en anden branche og derfor har jeg ikke lyst til at låse mig fast i vagtbranchen igen.

Hvis du syntes ovenstående eventuelt lyder som noget der kunne bruges er du velkommen til at kontakte mig. Jeg vil selvfølgelig gerne have lidt penge for min tid, men det er ikke det væsentlige for mig. Vi kan også lave en tavshedserklæring så de ting vi to snakker om bliver imellem os to, og du vil kunne bruge mig som sparringspartner for ideer koncepter m.m i den tid du ønsker.

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte mig. Så kan du jo selv finde ud af om jeg kunne være den sparringspartner du søger :) Jeg har iøvrigt også stadig et ok netværk i form af andre selskaber, og personale som jeg kan hjælpe dig med :)

Mvh

Ruben

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)