Hej Martin.
Jeg hedder Ruben og har tidligere arbejdet som supervisor for Control N Security på Sjælland. Jeg stoppede med dette for at drive egen vagtvirksomhed (jeg solgte dog primært dørmandsydelser) og har derfor et indgående kendskab til branchen, samt den erfaring jeg har hevet til mig i knap 10 år i branchen totalt hvoraf de 3½ har været som selvstændig.
Jeg er ikke interesseret i et partnerskab, men vil gerne yde rådgivning og sparring som freelancer. Jeg går p.t nemlig med tanker om at drive virksomhed selv igen, dog i en anden branche og derfor har jeg ikke lyst til at låse mig fast i vagtbranchen igen.
Hvis du syntes ovenstående eventuelt lyder som noget der kunne bruges er du velkommen til at kontakte mig. Jeg vil selvfølgelig gerne have lidt penge for min tid, men det er ikke det væsentlige for mig. Vi kan også lave en tavshedserklæring så de ting vi to snakker om bliver imellem os to, og du vil kunne bruge mig som sparringspartner for ideer koncepter m.m i den tid du ønsker.
Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte mig. Så kan du jo selv finde ud af om jeg kunne være den sparringspartner du søger :) Jeg har iøvrigt også stadig et ok netværk i form af andre selskaber, og personale som jeg kan hjælpe dig med :)
Mvh
Ruben