Hvorfor er shop hele tiden orange. Jeg tænkte lidt om jeg nu var kommer til den side som jeg valgte.
Når jeg går til shop så ser jeg de forskellige produkt områder. det er ok
Men når jeg vælger et område så kan jeg se nogle produkter men jeg kan ikke bestille dem. jeg skal klikke igen. Jeg ved måske godt hvorfor fordi du skal også have size med på nogle produkter. Men der burde den vel bare komme på med at man skal vælge size.
vi er sikkert mange der kender til vi overstiger web hotellets trafik grænse fordi har meget trafik på siden mange besøgene og måske lidt store billeder og videoer på siden
titlen til google god ide at lave den mere sigende omkring sidens emme og husk google viser op til 70 tegn nu det kan sikkert få siden til at stige med flere relevante besøgene til din side.
social medier der er det en seo fordel også med især google plus på siden og twitter kan du også overveje på siden da de social medier betyder mere nu.
paypal på siden der er mange der sikkert fravælger jer derfor og vis har mange tusindevis daglige besøgene er det klart jeg ville lave en aftale med nets omkring at få DK dankort på siden
jeg ville vælge hvid skrift type til sort baggrund ikke en grå skrift type hvid tekst farve er langt lettere at læse.
kontakt siden en fordel der med en kontakt formular , derved lettere at kontakte jer.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Velkommen til JIBLAB.Men hvem gemmer sig bag den ny webshop, JibLab.dk?- Jamen, vi er to friske unge fyre, Nicklas og Frederik, fra Roskilde, som er bidt af ...
Jeg har lidt konstruktiv feedback du måske kan arbejde videre på. Da jeg kom ind på forsiden blev jeg i tvivl om hvilket logo der var jeres, kan man evt. fremhæve jeres logo og gøre de 2 andre en smule mindre? Du kan evt. skrive nogen relevante tekster til de forskellige sider hvor du ind i mellem benytter dig af at linke til dele af siden.
Det kan der være noget om, at 3 trins processen skal forkortes :) Tak,
Man kan ikke vælge str. på huerne :)
frem så man kan se lidt af alle vare grupper på siden og lav gerne katerogier i venstre side på hjemmesiden så man nemmere ser hvad i tilbyder hurtigt og nemt på din hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows