Hej amino'er |
Omkring 350.
Hej amino'er |
Det er sgu et for bredt spørgsmål at kunne svare på! :) for svaret kan være alt mellem 1 - 100 jo? 1 rigtig god... Eller 100 mindre gode :) Vh. Mase |
Hej Mase mvh. |
et par hundrede pr maned eller ar ? du kan jo tage udgangs punkt i den du har sa kan du jo gange dig frem til et resultat |
Hej. Man kan ikke rigtigt anskue det på den måde medmindre, man tror fuldt og fast på, at en side er en decideret dødssejler. Hvis du allerede nu har noget trafik og tjener lidt på den pågældende side, hvorfor så ikke beholde den og arbejde på at forbedre den og få endnu mere trafik? Så vil du formentlig opdage, at indtjeningen også stiger (såfremt at indholdet er godt for den besøgende). Og mens du gør det, kan du passende skabe en side til. Og én til, og...Ja, du forstår nok, hvor jeg vil :-). Så begynder indtjeningen måske langsomt men stødt at stige. Eller også kan du lægge hovedet i blød og skabe ét stort, ambitiøst website, som du tjener ligeså meget på som alle de andre sider tilsammen. Eller endnu mere. God arbejdslyst! De bedste hilsner Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hvis din side er en niche side, hvilket den forhåbentlig er |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Som mange andre skriver er det naturligvis umuligt at tage stilling til uden at vide hvor meget arbejde du har lagt i de par hundrede i overskud, og over hvilken tid du har indtjent dem. Som udgangspunkt kan du jo gange den månedlige omsætning og dividere den op i det beløb di betragter som "en god månedlig indtjening" og så har du antallet af sites. Herfra kan du så fratrække den vækst du forventer at dit eksisterende site vil få. Det bedste råd jeg kan give dig er at lytte grundigt efter på dette podcast, som handler specifikt om hvordan du sætter dig mål, på baggrund af et konkret indtjeningsønske: http://www.antphilosophy.com/saette-mal-og-na-dem/ It's gold, Jerry, It's gold. |
Hej, Martin. Hvad definerer du som en god månedlig indtjening? I stedet for at 'spilde din tid' med Adense sider, så vil jeg kraftigt råde dig til at lave en 'rigtig' affiliate side. Det tager længere tid at lave og der kan gå længere tid før pengene kommer - men når du har fået indholdet, designet, aftalerne, m.v. på plads - så er der mulighed for at tjene penge - flere penge end hvad flere adsense sider, ville kunne tjene hjem. |
Hej, Mine erfaringer viser at det er bedre at have få sider som man kan fokusere 100 % på, i stedet for en masse sider som man kun kan fokusere 50 % på. I det lange løb vil jeg derfor sige, at det er klogest at fokusere på et mindre antal sider. Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |