Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange Adsense sidder skal jeg have?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er 

jeg har startet min første Adsense side op og har et par hundrede i overskud lige pt.

for at får en god indtjening hvor mange sidder skal jeg så have?  

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Omkring 350.

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 16:43
Hej Martin,

Det er sgu et for bredt spørgsmål at kunne svare på! :) for svaret kan være alt mellem 1 - 100 jo?

1 rigtig god... Eller 100 mindre gode :)

Vh. Mase
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 16:46

Hej Mase

- Syntes du jeg skal gå efter at få mere trafik på denne side eller begynde et nyt projekt og lade min anden stå (passivt) ?

mvh.
Martin 

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 17:49

et  par hundrede pr maned eller ar ?

du kan jo tage udgangs punkt i den du har sa kan du jo gange dig frem til et  resultat

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Sølberg:

Hej Mase

- Syntes du jeg skal gå efter at få mere trafik på denne side eller begynde et nyt projekt og lade min anden stå (passivt) ?

mvh.
Martin 

Hej. Man kan ikke rigtigt anskue det på den måde medmindre, man tror fuldt og fast på, at en side er en decideret dødssejler.

Hvis du allerede nu har noget trafik og tjener lidt på den pågældende side, hvorfor så ikke beholde den og arbejde på at forbedre den og få endnu mere trafik? Så vil du formentlig opdage, at indtjeningen også stiger (såfremt at indholdet er godt for den besøgende). Og mens du gør det, kan du passende skabe en side til. Og én til, og...Ja, du forstår nok, hvor jeg vil :-). Så begynder indtjeningen måske langsomt men stødt at stige. Smile

Eller også kan du lægge hovedet i blød og skabe ét stort, ambitiøst website, som du tjener ligeså meget på som alle de andre sider tilsammen. Eller endnu mere.

God arbejdslyst!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:57

Hvis din side er en niche side, hvilket den forhåbentlig er Stick out tongue, kan du passende lede efter en affiliate kampagne der passer til nichen. Det er ikke nogen hemmelighed, at affiliate giver lidt bedre penge end AdSense. Hvis ikke meget bedre, som jeg er sikker på en del herinde kan nikke genkendende til.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:20

Som mange andre skriver er det naturligvis umuligt at tage stilling til uden at vide hvor meget arbejde du har lagt i de par hundrede i overskud, og over hvilken tid du har indtjent dem.

Som udgangspunkt kan du jo gange den månedlige omsætning og dividere den op i det beløb di betragter som "en god månedlig indtjening" og så har du antallet af sites.

Herfra kan du så fratrække den vækst du forventer at dit eksisterende site vil få.

Det bedste råd jeg kan give dig er at lytte grundigt efter på dette podcast, som handler specifikt om hvordan du sætter dig mål, på baggrund af et konkret indtjeningsønske:

http://www.antphilosophy.com/saette-mal-og-na-dem/

It's gold, Jerry, It's gold.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Hej, Martin.

Hvad definerer du som en god månedlig indtjening?

I stedet for at 'spilde din tid' med Adense sider, så vil jeg kraftigt råde dig til at lave en 'rigtig' affiliate side.

Det tager længere tid at lave og der kan gå længere tid før pengene kommer - men når du har fået indholdet, designet, aftalerne, m.v. på plads - så er der mulighed for at tjene penge - flere penge end hvad  flere adsense sider, ville kunne tjene hjem.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:33

Hej,

Mine erfaringer viser at det er bedre at have få sider som man kan fokusere 100 % på, i stedet for en masse sider som man kun kan fokusere 50 % på. I det lange løb vil jeg derfor sige, at det er klogest at fokusere på et mindre antal sider.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)