Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox webhoteller hacked. Hvad gør I andre?!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jan:
Der må jo været et sikkerhedsproblem der så vil nok prøvet at finde et rigtigt webhotel i fremtiden

Dvs., at du allerede har fået afdækket at det er Meebox, som er skyld i at dit site blev kompromitteret? Hvis ikke mener jeg, at du i stedet skulle bruge tiden på at påtage dig dit naturlige ansvar som hjemmesideejer og undersøge, om det i virkeligheden er din software eller andre forhold, som er problemet - i stedet for på forhånd at konkludere, at det er din host, som er ansvarlig for dine problemer.

• Var din software opdateret til seneste version, da sitet blev kompromitteret?
  • Har du nok viden om sikkerhedsprocedurer og svagheder ift. din software?
  • Har du gjort alt, hvad du skulle for at undgå en kompromittering?

Hvis ikke du kan svare ja til ovenstående, så mener jeg ikke at du berettiget kan hælde ansvaret over på din host, når du ikke selv påtager dig din del.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 09:36

Jeg har overhoved ingen problemer med mit. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

cecilie krogh :

Jeg har overhoved ingen problemer med mit. 

Cecilie hvis du kigger på hvornår tråden er blevet oprettet så har det ingen betydning for i dag :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 17:38

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Cecilie hvis du kigger på hvornår tråden er blevet oprettet så har det ingen betydning for i dag :)

folk har skrevet på den igen idag.. fordi de oplever problemer.. :-)

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er easy.. Du opdatere bare til det nyeste wordpress.. Så er problemet løst..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

seodude:

Det er easy.. Du opdatere bare til det nyeste wordpress.. Så er problemet løst..

Sludder. Skype-Smile

Selv den seneste opdaterede udgave af WordPress indeholder sikkert fejl.

Rigtigt mange sites får i øvrigt kompromitteret sikkerheden via fejl i plugins og fejl i themes.

Selv opdaterede plugins kan have fejl, der tillader uønskede gæsters adgang til at overskrive, slette eller ændre filer.

Man kan komme langt med forbedring af sikkerheden på et WordPress site, uanset om det er Meebox eller andre udbydere, ved at foretage nogle få enkle manøvrer.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:29
Og husk at når der kommer en ny version af fx wordpress, så bliver alle de sikkerhedshuller, som bliver patchet, "kendt", dvs. din installation bliver meget mere usikker, hvis ikke du har den nyeste version. Det gør sig iøvrigt gældende for al software.
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Der findes rigtig mange ting man kan gøre ved at styrke sine wordpress sider, kan være så simpelt som at fjerne brugere med userID 1, og brugernavn 'admin' - såvel som smide ekstra authentication på sit wp-login, (der findes plugins, der hævder at blokere brute force, men de dræber bare din side i sidste ende, grundet de skaber højt resource forbrug), du kan gøre en helt masse ting.

Men det er meget meget sjældent, at det er webhotel udbyderens problem, udover hvis der sker en totalt defacing af serveren. Folk der ejer en hjemmeside, må også forstå at de har et ansvar for at holde den opdateret, sikret, og tage deres forholdregler, og husk altid at hav en virkende backup - det er rigtig smart i sådan nogle tilfælde :) desværre glemmer folk mange gange de mest basale ting ved at have en hjemmeside.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

De fleste har ikke en skid forstand på it herinde, i elsker vildlede folk, meebox serverne er angrebet med DDOS samt index, om i så forstærker jeres wordpress lort vil det ikke hjælpe en skid.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)