Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om Victoriamilan.dk som opfordre partnere til at være utro?

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer

Jeg sidder her til morgen og lytte til radio softs julekanalmusik og pludselig høre jeg en radioreklame fra Victoriamilan.dk som opfordre partnere til at være utro? Er det mig der er være at blive skør eller er den her verden ved at gå helt agurk:OI

Håber at høre jeres indslag....

Vh.

Brun

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:32

Jeg synes det er intet mindre end genialt koncept. I radioen siger de faktisk en "flirt" og intet med at være utro at gøre. Vi ved godt hvor det hele ender, men det er folk som vælger at tage en risci...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:38

MichaelBrun:
Er det mig der er være at blive skør eller er den her verden ved at gå helt agurk

Ja verden er ved at gå agurk ... men ikke af de grunde du bevist fremhæver her, faktisk nærmere stik modsat. 

Tilmeldt 25. Nov 12
Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 7 person

Jo men hvis de opfordrer på en radioreklame m.m. om at være "utro" mod sin partner er nok noget der høre hjemme i helvede, hvor er det dog ondskabsfuldt og usmageligt. Og at DR, POP FM, TV2,Voice, Nova, Ekstra Bladet, Politiken etc. støtter op om dette med presse dækning, viser nok mere noget hvor de ønsker at få menneskerne hen i verden...nemlig til en ondskabsfuld og dekadent verden.

Husk at fristelser kun er noget djævlen ønsker at give os. De vil kun sprede frygt mellem menneskerne og at man ikke kan stole på nogle i stedet for at skabe tillid til menneskerne og mærke vores frihed, kærlighed, tillid og ro.

VictoriaMilan.dk skaber kun uro og bekymring for mennesket og dem som støtter op om presse dækning nemlig (DR, TV2, VOICE, POP FM, RADIO SOFT, NOVA, EKSTRA BLANDET, POLITIKEN etc.) afsløre mere eller mindre sig selv, om hvem de er og hvor de vil have os hen i verden, nemlig uro og kaos, som de viser i dag med kriser, virus, pedofilsager, krige, etc. Se evt. filmen V for Vendetta som fortæller meget godt situationen som den er lige nu. link &feature=fvwrel">

&feature=fvwrel

Vær vågen da løven går rundt der ude med sine skarpe tænder……Indifferent

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan godt høre vi har nogle middelmådige mænd som har en lidt for flot kæreste her på Amino som faktisk er bange for at hun kunne finde på det.

Hvis nu i havde en rigtig kæreste så har i jo intet at være bange for...

Stop nu det piveri...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

MichaelBrun:
afsløre mere eller mindre sig selv, om hvem de er og hvor de vil have os hen i verden

Neeej, det viser vel bare at de gerne vil tjene penge og ikke nødvendigvis mener at de skal sætte en god standard for moral og etik, mens de gør det.

Grundlæggende er det vel "bare" en dating site med en skæv vinkel. Det sætter ikke mit pis i kog, tværtimod så er jeg overbevist om at der er et marked til dem.

Nu har jeg været sammen med den eneste ene i 16 år. Skulle jeg en dag beslutte mig for at være utro, bliver det ikke pga en reklame. Jeg tror det er sjældent at man beslutter sig for at være utro og dem der gør det, har sikkert allerede profiler på andre dating sites, også er denne nye side jo et godt sted for dem.

Tilmeldt 25. Nov 12
Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Emil Sørensen:

Jeg kan godt høre vi har nogle middelmådige mænd som har en lidt for flot kæreste her på Amino som faktisk er bange for at hun kunne finde på det.

Hvis nu i havde en rigtig kæreste så har i jo intet at være bange for...

Stop nu det piveri...

Det er søgeligt at du ikke kan se det Crying

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:07

MichaelBrun:
mod sin partner er nok noget der høre hjemme i helvede

Hvis _du_ ikke kan li' lugten i bageriet så smut! Du behøver ikke brænde bageriet ned, det kunne jo være der var andre der kunne lide lugten!

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skal julefrokoster så også forbydes?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 25. Nov 12
Skrevet kl. 12:15

Jo men det du glemmer at se, er fristelserne som er meget forkert at sende ud til de naive og nemme sjæle...husk på ...begynder man at reklamere om opfodringer til utroskab, så vil det kun skabe et samfund uden tillid og moral på sigt. Der vil blive splittelser og mere depression, selvmord etc. da nogle mennesker måske ikke er så stærke ligesom dig. Indifferent

Side 1 ud af 6 (56 indlæg)