Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg få produceret mine T-shirts?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, synes nu jeg har tænkt mit koncept godt nok igennem - har mindsket gruppen der skal købe mine t-shirts - og tror virkelig på det nu!

Jeg mangler nu en med en kontakt eller lign., der kan producere mine t-shirts (med tryk). I første omgang skal jeg have lavet  3000 t-shirts (1500 sorte / 1500 hvide) - Mit regnestykke ser nogenlunde sådan her ud 50 (forskellig tryk) * 2 (farver sort/hvid) * 6 (størrelser S-XXXL) * 5 (antal af hver slags t-shirt)

Har ingen anelse om prisen pr. t-shirt i dette tilfælde - Jeg vil være tilbagevendene kunde, ved ikke om dette giver en form for rabat?
Tænker lidt at det må være billigst at få dem lavet i Østen. - Nogen der har en kontakt?

Mvh. Mikkel 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:26

Skal kvaliteten være i orden, så tag fat i Thomas fra http://tex-tryk.dk

Tex-Tryk er til at snakke med, men ikke en lavprisleverandør med Kina-priser. Omvendt får man også tit hvad man betaler for, og især når produkterne skal sælges videre, kan det derfor være værd lige at betale en anelse mere.

Held og lykke

- Emil

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:32

Hej Mikkel

Jeg har nogle muligheder for at hjælpe dig til virkelige fordelagtige priser.

Kontakt mig venligst på brian.ingemann.larsen@gmail.com

Mvh

Brian

Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:33

Ja, kan godt se det er lidt dyrt - vil lige se hvad kina-priserne kan stille op med. Muligvis kontakter jeg ham, men på ingen måde sikkert.

Tak! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 23:03
Hej Mikkel,

Jeg har gode kontakter i Kina.

3000 stk kan det godt betale sig at lave i Kina.

Priser afhænger af mange ting: materiale, antal, tryk, logo, hvor mange farver på tryk og logo,osv. Mht. Rabat ved jeg ikke endnu, fordi din orde på en måde også er meget lille - 5 antal af hver.

Fabrikkerne plejer at give en pris, når de har set design og krav. De har selvfølgelig også nogle vejlede priser.

Mvh, Anne Z.
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:16

Godaften :)

Jeg ville helt sikkert vælge at få dem lavet her i landet eller gennem en som har de kontakter der skal til for at få en kvalitets produkt, jeg har lavet mange store produktioner i både Danmark og i udlandet.
Når du køber tøj af producenter i udlandet er det vigtig at det er styr på hvad type kemikalier der anvendes til eks farvning da disse kan være temmelig giftige, der skal være styr på at dem som laver tøjet har gode forhold at arbejde under.
Du er velkommen til at sende et par af dine designs på info@tex-tryk.dk så skal jeg give det bedste bud på hvad jeg ville gøre :)

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 06:25

Hej Miki. 

Er du stadig på udkig efter den rette leverandør og muligvis jeg kan hjælpe dig med produktion på Madagaskar. Dit styk antal synes ganske fornuftigt.

Har det interesse og kontakt mig på mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)