Hej Aminoer, synes nu jeg har tænkt mit koncept godt nok igennem - har mindsket gruppen der skal købe mine t-shirts - og tror virkelig på det nu!
Jeg mangler nu en med en kontakt eller lign., der kan producere mine t-shirts (med tryk). I første omgang skal jeg have lavet 3000 t-shirts (1500 sorte / 1500 hvide) - Mit regnestykke ser nogenlunde sådan her ud 50 (forskellig tryk) * 2 (farver sort/hvid) * 6 (størrelser S-XXXL) * 5 (antal af hver slags t-shirt)
Har ingen anelse om prisen pr. t-shirt i dette tilfælde - Jeg vil være tilbagevendene kunde, ved ikke om dette giver en form for rabat? Tænker lidt at det må være billigst at få dem lavet i Østen. - Nogen der har en kontakt?
Skal kvaliteten være i orden, så tag fat i Thomas fra http://tex-tryk.dk
Tex-Tryk er til at snakke med, men ikke en lavprisleverandør med Kina-priser. Omvendt får man også tit hvad man betaler for, og især når produkterne skal sælges videre, kan det derfor være værd lige at betale en anelse mere.
Priser afhænger af mange ting: materiale, antal, tryk, logo, hvor mange farver på tryk og logo,osv. Mht. Rabat ved jeg ikke endnu, fordi din orde på en måde også er meget lille - 5 antal af hver.
Fabrikkerne plejer at give en pris, når de har set design og krav. De har selvfølgelig også nogle vejlede priser.
Jeg ville helt sikkert vælge at få dem lavet her i landet eller gennem en som har de kontakter der skal til for at få en kvalitets produkt, jeg har lavet mange store produktioner i både Danmark og i udlandet.
Når du køber tøj af producenter i udlandet er det vigtig at det er styr på hvad type kemikalier der anvendes til eks farvning da disse kan være temmelig giftige, der skal være styr på at dem som laver tøjet har gode forhold at arbejde under.
Du er velkommen til at sende et par af dine designs på info@tex-tryk.dk så skal jeg give det bedste bud på hvad jeg ville gøre :)