Opera fordi den har en masse fede features, og fungere på en måde som passer ind i min nogen gange krøllede hjerne. Teddy |
Bruger udelukkende Mozilla Firefox og det skyldes at jeg ikke kan undvære min elskede FireBug.
Opera fordi den har en masse fede features, og fungere på en måde som passer ind i min nogen gange krøllede hjerne. Teddy |
Bruger udelukkende Mozilla Firefox og det skyldes at jeg ikke kan undvære min elskede FireBug. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Chrome, da den er utrolig simpel, nem at bruge, overskuelig og så arbejder den hurtig |
Jeg bruger Safari. På min danske hjemmeside (for studerende) med knap 1.000 besøg om dagen fordeler browserne sig således (november): Safari (41%) Chrome (25%) IE (23%) Firefox (7%) Android (2%) Og de sidste 2% noget andet. På den svenske oversættelse af siden er der mere ligevægt mellem Safari, Chrome, IE og Firefox. Rækkefølgen er dog den samme. |
Hvis man går ind i denne tråd uden at være logget ind, så siger afstemningen at man har stemt på Apple Safari ??????? sikkert derfor den ligger højt i forhold til de andre......fussssssssssk :-/ |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
Tror brugen af browser kommer meget an på typen af brugere. |
Jeg bruger primært Chrome, men af og til også IE og Firefox hvis jeg skal lave nogle ting hvor jeg skal logge på med andre brugernavne end jeg plejer. Men altså Chrome til det meste. |
Bruger både FF samt Crome |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hvordan føles det? Jeg ved ikke med dig, men jeg er ret pissed :( |