Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 4 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Og du mener dybt seriøst at det er iorden at du konstant har adgang til dine kunders økonomiske oplysninger ?.

Nu er der jo ingen der siger at Lundsby skal sidde og kigge alle transaktioner igennem men at han sikkert har lavet det således at systemet selv laver en oversigt over hvem der skal betale (hvis jeg kender ham ret).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:53

Oxkjær:
Kan du nævne mig en hosted shop hvor leverandøren ikke på den ene eller anden måde har det?

Prøv at vende den om. Vil du være glad for at der var nogen der konstant havde adgang til dine økonomiske oplysninger ?. Altså udover dem der er autoriseret til det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:54

Niels Henriksen:
Nu er der jo ingen der siger at Lundsby skal sidde og kigge alle transaktioner igennem men at han sikkert har lavet det således at systemet selv laver en oversigt over hvem der skal betale (hvis jeg kender ham ret).

Sikkert. Men er det lovligt ?.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:56

Michael:

Niels Henriksen:

Sikkert. Men er det lovligt ?.

Ja.... det er lovligt i den forstand at det kun er personalet hos Cloudsprout som har adgang til dine transaktioner. Dette skal de kunne have i et vis omfang for at kunne yde support.

Hvis du får en programmør til at kode i din shop så vil han også have adgang til alle dine data og transaktioner.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Og du mener dybt seriøst at det er iorden at du konstant har adgang til dine kunders økonomiske oplysninger ?.

Ja, helt klart nu ved jeg ikke om du nogensinde har haft eller arbejdet med webshops.

Men i praksis i langt de fleste tilfælde så har leverandøren adgang til alt data i shoppen, selvfølgeligt i alle hostede løsninger, man faktisk også i de fleste hvor kunden hoster selv f.eks. på en open source platform. Fordi man som programmør, har adgang til at andre i kildekoden, og så skal man være en meget dårlig programmør, hvis det ikke også giver adgang til alle data i shoppen.

Du må heller ikke tro, når du lægger en database ude i byen, at dem du hoster hos ikke har adgang til dine data. Det har de!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:58

Niels Henriksen:

Du kender mig ret :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:59

Michael:
Prøv at vende den om. Vil du være glad for at der var nogen der konstant havde adgang til dine økonomiske oplysninger ?. Altså udover dem der er autoriseret til det.

De behøver vel ikke nødvendigvis have adgang til mine økonomiske oplysninger, men jeg skulle tage meget fejl, hvis ikke Dandomain, Scannet og alle de andre ved hvor meget den enkelte shop omsætter for Smile

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:06

Super godt koncept og jeg håber I får succes med det.

Nu har jeg siddet og læst tråden her og mange har noget imod at "udbyderen" kan se omsætningen.

Hvis man har det, så skal man jo nok ikke købe dette produkt og så er det ikke et produkt som henvender sig til dem.

Da den md "leje" for shoppen er omsætnings bestemt, er det jo klart at der skal være en form for kontrol.

Og tro mig, jer som har noget imod det, at ALLE som har en hostet løsning, der ved udbyderen hvad I omsætter for eller har mulighed for at finde ud af det ;-) 

Men igen, et super godt koncept ;-) 

vh Jimmi

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:11

Jimmi :
Hvis man har det, så skal man jo nok ikke købe dette produkt og så er det ikke et produkt som henvender sig til dem.

Så kan man heller ikke hyre en udvikler, eller bruge en hosting firma. Man er nødt til at bygge sin shop selv og hostet sine egen server.

Så tror jeg helt ærligt ikke at der bliver nogle omsætningstal, at holde hemmelige :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:11

Lundsby:
Ja, helt klart nu ved jeg ikke om du nogensinde har haft eller arbejdet med webshops.

Men i praksis i langt de fleste tilfælde så har leverandøren adgang til alt data i shoppen, selvfølgeligt i alle hostede løsninger, man faktisk også i de fleste hvor kunden hoster selv f.eks. på en open source platform. Fordi man som programmør, har adgang til at andre i kildekoden, og så skal man være en meget dårlig programmør, hvis det ikke også giver adgang til alle data i shoppen.

Du må heller ikke tro, når du lægger en database ude i byen, at dem du hoster hos ikke har adgang til dine data. Det har de!

Jo tak, jeg har selv flere webshops og arbejder med det til dagligt. Så det er noget vrøvl det du siger.

Der er ingen der har adgang til mine økonomiske oplysninger. Og vil du ikke lige forklare mig hvordan dem der hoster mine webshops skulle få adgang til min Paypal konto ?. Uden at bryde Lovgivningen vel at mærke.

Side 4 ud af 14 (140 indlæg)