Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende søges - Hjemmesideudvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, 

Vi søger hjælp til implementation af CMS, samt re-design, programmering og vedligeholdelse af vores hjemmesider.

Vi forventer, at du er kreativ, iderig samt at du har en del erfaring med CMS (gerne TYPO 3 eller tilsvarende).  

Vi er et mindre firma (7 ansatte) i Valby, som kan tilbyde et spændende og fleksibel studiejob i et ungt og hyggeligt miljø. 7-15 timer pr. uge.   

Hvis du er interesseret hører jeg meget gerne fra dig. Det vil være super, hvis du samtidig vil sende nogle referencelinks til nogle af de hjemmesider, du har udviklet. 

Har du erfaring i Scripting er dette et ekstra plus, men ikke et krav.

Du må meget gerne have interesse og erfaring for søgemaskineoptimering samt eventuelt web analyse.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:55
Du skriver "erfaring med scripting" ? Det giver ikke rigtig mening i fobindelse med at du søger en hjemmeside_udvikler_. Hvad mener du der?
Tilmeldt 17. Jul 07
Skrevet kl. 13:28
Scripting er som nævnt ikke et krav, men da vi arbejder med web analyse, så vil det være et ekstra plus, hvis du også har kendskab til det. Der vil også være mulighed for at få andre tekniske småopgaver, så jobbet er  alsidigt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:33
Du forstod ikke mit spørgsmål.

Vil du være venlig at forklare hvad du mener "scripting" betyder?

Tilmeldt 17. Jul 07
Skrevet kl. 09:47
Det betyder at have teknisk indsigt i,  hvordan et JavaScript fungerer herunder modificering at dette samt rådgivning af kunder i placering af JavaScript i kundens CMS.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:05
Aha :) JavaScript det kunne du jo bare have sagt, det er ret vigtigt at være præcis når du skriver sådan noget fordi scripting kan være rigtig mange ting.

Jeg er godtnok studerende men jeg er samtidig etableret med egen virksomhed, så hvis du er ude efter en der vil arbejde til lige omkring mindstelønnen er det ikke mig, er du derimod ude i at få udviklet noget første klasses kvalitet software så giv mig et kald :)

/ Mikkel

Tilmeldt 17. Jul 07
Skrevet kl. 14:28
Jeg ved ikke lige, hvor du har det med mindstelønnen fra, men jeg er sikker på at vedkommende, som vi ansætter bliver tilfreds, både hvad angår løn, arbejdsmiljø og kollegaer.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:49
"studerende" er som oftest et udtryk for at du ønsker en som kan forsørge sig selv men har behov for at tjene lidt ekstra til fis og ballade ;)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)