Hej Jeg mangler lidt gode råd. I forbindelse med at være forholdsvis nystartet, med webshop, hvor jeg sælger USB-memorystik, lidt tilbehør til telefoner og andet i gadget-kategorien, vil jeg gerne have lidt mere gang i butikken. Det er selvfølgelig ikke nogle helt unikke produkter jeg har, man man skal jo starte et sted. Hvordan får man flere klik og flere kunder til webshoppen, uden et koster en formue. I forhold til de klik jeg har sælger jeg ok, så jeg vil gerne have nogle flere til at finde siden. Men hvor mange salg skal man have i forhold til klik, er der nogle "regler" for det, så man kan få en ide om forholdet af besøg/salg. Hvad med PayPal, er det stadig noget som bremser, er DK et must... ? Er der nogle gode erfaringer og ideer til det, men uden det koster en helt masse..... eller er det bare at punge ud. På forhånd tak for hjælpen Bedste Hilsner Kenny Christensen |
Først laver man en hjemmesider som ikke ligner en side som prøver at stjæle fra en, dernæst så ranker man på Google på de søgeord som sælger. Jeg er ked af at sige det Kenny men jeg ville aldrig handle på din side, den ser mere skadelig ud frem for de andre 50 gadgets shops der findes.
Vh Emil