Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere kunder til shoppen

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg mangler lidt gode råd. I forbindelse med at være forholdsvis nystartet, med webshop, hvor jeg sælger USB-memorystik, lidt tilbehør til telefoner og andet i gadget-kategorien, vil jeg gerne have lidt mere gang i butikken. Det er selvfølgelig ikke nogle helt unikke produkter jeg har, man man skal jo starte et sted.  

Hvordan får man flere klik og flere kunder til webshoppen, uden et koster en formue. I forhold til de klik jeg har sælger jeg ok, så jeg vil gerne have nogle flere til at finde siden

Men hvor mange salg skal man have i forhold til klik, er der nogle "regler" for det, så man kan få en ide om forholdet af besøg/salg.

Hvad med PayPal, er det stadig noget som bremser, er DK et must... ?

Er der nogle gode erfaringer og ideer til det, men uden det koster en helt masse..... eller er det bare at punge ud.

På forhånd tak for hjælpen

Bedste Hilsner

Kenny Christensen

Smarteting.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:56

Først laver man en hjemmesider som ikke ligner en side som prøver at stjæle fra en, dernæst så ranker man på Google på de søgeord som sælger. Jeg er ked af at sige det Kenny men jeg ville aldrig handle på din side, den ser mere skadelig ud frem for de andre 50 gadgets shops der findes.

Vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 26. Jan 12
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 11:02

Hej Emil

Tak for hurtig svar.

Hvad er det der gør den ser så "farlig" ud

Mvh Kenny 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:09

Hej Kenny

Det er specielt designet også siden meget rodet. Din side appellere ikke meget til Web 2.0 webshops.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  nemEDI Skrevet kl. 23:43

Jeg tilslutter mig - især forsiden er vildt rodet. Og ja, Dankort er et must; jeg ville ikke gide rode med paypal, nok mest fordi jeg ikke kender det og ved hvordan det virker. Det ville være nok til at jeg fandt varerne et andet sted.

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Fra  TheDivaShop Skrevet kl. 00:12

Hej Kenny, 

Der er 3 vigtige faktor som spiller ind hvis du ønsker at sælge mere specielt igennem online world wide web. I første omgang skal du have opdateret hele shoppen, ja enlig også designet for at skabe den rette tryghed mellem kunden og dit erhverv. Dernæst skal du have opbygget dig organisk og google relateret. Hvis jeg må komme med et godt råd, så find dig en dygtig SEO gut, dem er der masser af på Amino, men det handler om at vælge de helt rigtige.

Sidst men ikke mindst, ville jeg køre AdWords kampagner, men det kræver dog både at du har den rette avance på dine produkter for at det kan betale dig.

Min erfaring er at PayPal stadig er et skeptisk punkt i Dansk e-handel.

For nærmere dialog og idéer skal du være meget velkommen til at sende mig en mail :-) d@thedivashop.dk

De bedste hilsner, Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 05:28

Jeg er desværre enig med de andre.. Din hjemmeside skal laves pænere hvis du vil have en chance for at sælge mere :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10

Hej

Det bedste er, set fra min erfaring, er at skabe enorm opmærksomhed

omkring din web, Dette kan gøres via sociale medias som facebook, twitter,

eller et trick med gmail, at du laver mange gmail email adresser som taler

om din web. Nu vil jeg ikke anbefale dig at kontakte mig på Skype da MANGE har 

bedt om skriftlig svar. Men det går ganske enkelt ud på at lave en masse

, måske 10, email adresser på f.eks. gmail som omtaler din web, og lave reference

sider som gør det samme, Så garantere jeg at du får flere besøgende.

Mvh

Thomas

Fra Aalborg/Nørresundby
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Real Life Imperfect Images Skrevet kl. 09:02

Hej Kenny

Jeg er faktisk ikke enig i ovenstående kommentarer, tror måske at jeg som kvinde er en anden målgruppe. 

Men jeg synes bestemt, den er tryg, fx ku jeg hurtigt se pris på fragt og leveringen samme dag, hvilket gir pluspoint i mit hovede. 

Desuden er dit varesortiment i mange farver lige noget for mig, så jeg fik straks lyst til at købe en del af varerne, fx sygeplejerskeuret (til når jeg

arbejder i haven), I-pad cover og i-phone bumper.

Klart nok, din side er lidt rodet, men det passer til priserne, og understøtter min fornemmelse af lave priser. 

Jeg tænker, at hvis din målgruppe er mænd, skal det ikke være så kulørt. Måske skulle du henvende dig til piger/kvinder og udvide dit sortiment med flere

tøseting.

Selvom jeg har Paypal, er jeg også afskrækket af at skulle finde pasword og brugernavn frem, det er for besværligt, fordi jeg bruger det meget sjældent,

og så er det spontane køb allerede stoppet. Desværre, vor visadankort er dyrt. 

Held og lykke videre fremStar

Vh Tine

Tilmeldt 26. Jan 12
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 10:39

Hej og tak for svarene

Jeg er glad for den feedback der er kommet, og det er egentlig også de svar jeg havde forventet. Det er ikke en "prof"-shop, men den er lavet for at starte billigt op, og heldigvis er der da en del som godt tør at handle i shoppen. 

Og ikke som Emil der svarer som den første, og kalder mig en "tyv"... det vil jeg ikke have til at hænge på mig. Men jeg undlader at kommentere svaret yderligere.....

De øvrige svar, vil jeg tage til efterretning.

God weekend, det der er tilbage af den Smile

Venlig Hilsen

Kenny

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)