Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem styrer egentligt amino.dk ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Selvom jeg har nogle indlægs her på amino.dk og debatteret en del, så har jeg svært ved at gennemskue en enkelt ting..

hvordan kan man se, hvem der styrer amino.dk?

Nu så jeg lige at Thomas Rosenstand havde flyttet et indlæg, hvilket overraskede mig, da jeg altid har været af den tro, at han blot var en debattør herinde. Muligvis naivt af mig, men heller være dum, spørge og få svar end at være dum, ikke spørge og ikke vide det :)

@Thomas: Jeg er ked af at bringe dette indlæg på banen "offentligt" men da jeg forsøgte at skrive til dig privat, så var meddelelsen, at du havde blokeret den funktion?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:14

Som superbruger kan man bl.a. flytte indlæg og ændre overskrifter. Indhold kan derimod kun ændres af moderatorer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:16

kort fortalt:

Der er nogle debat moderatorer som "styrer" debatten. Du kan se om de personer er ved at kigge under deres navn. De kan flytte og ændre indhold af emner. Samt låse dem.

Så er der chatten. Det er chat moderatorer som "styrer" den. De kan smide folk ud fra chatten og udelukke dem i en periode.

I debatten er der så også super brugere (mener jeg det hedder), de brugere kan ændre navn på indlæg og flytte emner i de rigtige kategorier.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:16

Nicolaj var lige en tand hurtigere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

super.. tak for hjælpen

så blev jeg lidt klogere :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mohammad Dadkhah:

Hej alle.

Selvom jeg har nogle indlægs her på amino.dk og debatteret en del, så har jeg svært ved at gennemskue en enkelt ting..

hvordan kan man se, hvem der styrer amino.dk?

Nu så jeg lige at Thomas Rosenstand havde flyttet et indlæg, hvilket overraskede mig, da jeg altid har været af den tro, at han blot var en debattør herinde. Muligvis naivt af mig, men heller være dum, spørge og få svar end at være dum, ikke spørge og ikke vide det :)

@Thomas: Jeg er ked af at bringe dette indlæg på banen "offentligt" men da jeg forsøgte at skrive til dig privat, så var meddelelsen, at du havde blokeret den funktion?

Jeg forstår ikke, hvorfor du er ked af det?

Jeg kan - i lighed med mange andre med tilpas mange indlæg og antal stjerner for indlæg - flytte en forkert placeret tråd, og jeg kan rette i en overskrift. Og det er det. Ellers styres resten af de mange moderatorer og af mandskabet på Amino.

Jeg har blokeret "private meddelelser", fordi jeg ikke ønsker de 2-4 daglige forespørgsler på gratis hjælp, der kom - og primært fordi jeg ønsker at samle min kommunikation ét sted: Via min e-mail.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

Thomas Rosenstand:
Jeg forstår ikke, hvorfor du er ked af det?

er bestemt heller ikke ked af noget.. ville bare gerne forstå, hvordan tingene hænger sammen og det forstår jeg så nu..

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:29

Hej Mohammaf

Hvis du vil vide mere om manden bag Amino, så skal du tjekke thorborg.tv hvor Martin Thorborg har tonsvis af fede iværksættervideoer.

mvh

Jacob

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:33

Mohammad Dadkhah:
er bestemt heller ikke ked af noget.. ville bare gerne forstå, hvordan tingene hænger sammen og det forstår jeg så nu..

Du skrev: @Thomas: Jeg er ked af at bringe dette indlæg på banen "offentligt".

For min skyld skal du ikke være ked af det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)