Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig stå for din firmablog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender rigtig mange, som har en firmablog, som de gerne vil have aktivitet på, men hvor de ikke selv føler, at de har overskud til at skrive på den.

Nu har du mulighed for at få aktivitet på din blog, da jeg skriver 2 firmablog indlæg om ugen og min. 5 Facebooks indlæg ekskl. publiceringen af firmablog indlæggene.

Det koster dig kr. 2.000 om måneden.

Hvis du allerede elsker at skrive på din firmablog og fortælle omverdenen, hvilke tanker og planer dit firma har, så er dette tilbud ikke noget for dig. Hvis du føler, at du mangler overskud til at skrive firmaindlæg, er tilbuddet perfekt til dig.

Smid en PM og lad os tale videre om dit firma.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 13:13

Jeg har plads i min kalender, så jeg kan godt tage en til ind, hvis det er.

Det bliver dog nok ikke 5 facebook opdateringer, som jeg skrev i første indlæg. Men med Google+, passer antallet stadig meget godt for alle sociale medier.

God dag til alle herinde. Skriv gerne til mig hvis du vil høre mere.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 13:19

Hej Hans.

Vi er nogle der godt kunne tænke os at høre, om du kan stå for denne opgave indenfor et emne som "Sex", "Graviditetstests" og kondomer - og generelt bare om vejledning til sit sexliv? Det er noget der bliver aktuelt til maj, så der er lidt tid til, men vi er på udkig efter én der kan varetage dette. Skriv evt. en privat besked hvis du vil give et konkret tilbud.

Tak for det. Ha' en herlig dag.

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:47

Jeg har sendt en PM til dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)