2. man kan ikke vælge flere farver, materialer mv., når man har valgt 1 farve lukkes valgmulighederne.
Vi havde faktisk en mindre brugertest på dette, hvor vi forsøgte os med begge dele - og vi havde bedst feedback på at filteret lukkede af når man begyndte at vælge.
Kan se plusser ved begge ting, ku være man sku lege lidt med funktionen ;-)
Har noteret resten ned angående checkout og de grafiske elementer!
Først og fremmest synes jeg, at hjemmesiden er utrolig simpel og brugervenlig, hvilket er et stor plus. Man kan sortere i farver, brands, størrelser og kvalitet, hvilket er rigtig fedt.
Jeg synes dog godt, at I kunne bruge et nyt logo, da det nuværende er umoderne og kedeligt. Derudover er jeg sikker på, at der kan gøres meget mere for at pifte siden op.
Jeg undrer mig forresten over, at du skriver, at I har startet webshoppen her i november, men at I så kan have bedømmelser på Trustpilot tilbage til 11. januar? :-)
Jeg undrer mig forresten over, at du skriver, at I har startet webshoppen her i november, men at I så kan have bedømmelser på Trustpilot tilbage til 11. januar? :-)
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj
Vi har drevet en tidligere webshop indenfor samme kategori men har ændret koncept - Det er de samme mennesker og den samme kundeservice der er bag det nye koncept. Vi har selfølgelig haft fingrene i Trustpilot som har taget alle nødvendige tiltag de nu skulle gøre for at ændre vores Trustpilot, men anmeldelserne har fået lov til at blive grundet at det er i samme branche / kategori.
Kan godt fornemme vi har lidt med de grafiske ting der skal arbejds med og teksterne så vi ikke skær for stor en del af hele det mandelig segment fra. Ideen var at appellere til den indre drengerøv men siden vi skal sælge, så er der ingen grund til kun at appellere til dem jo når segmentet er så bredt ;-)
Endnu engang tak til alle der har skrevet. Det altid godt når andre øjne kommer på :-)
Som de andre sider kunne du godt bruge et nyt logo, ellers er siden super simpel og det kan jeg sgu godt lide.
Det jeg hæfter mig ved er navnet på shoppen. Der er i forvejen http://www.billigeboxershorts.dk og dit navn minder utrolig meget om dette. Jeg synes det er lidt en skam og man burde måske være lidt mere kreativ... Det kan dog godt være det bare er mig :-)
Da begyndte at arbejde med www.billigeboxers.dk der var vores kære kollega slet ikke lanceret, kort tid efter da vi havde fået det hele klaret, så dukkede de op - men lad os nu se, det kan være at det skaber en meget god synergieffekt for os begge. Jeg ved ihvertfald grundet statistik :-)
Bressay:
Som de andre sider kunne du godt bruge et nyt logo, ellers er siden super simpel og det kan jeg sgu godt lide.
Tak vi har virkelig forsøgt at holde sitet meget simpelt uden for meget lir, uden for mange forstyrrelser - Det handler sådan set om at finde boxershorts og ud igen ;-)