Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min blog er er helt perfekt, eller næsten !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener det her når jeg zoomer ud sker det her nummer. Men når jeg er zoomet ind ser det almindelig ud, det er med en gul menu osv.

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 20:46

Det sker godt nok lidt mærkelig ud:/ Det må jeg heller lige se på, men tak for hjælpen med at forbedre min blog :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:57

Jeg har egentligt lidt svært ved at kommentere på siden, da jeg har blandede følelser. Først vil jeg sige, at de fleste sider - bortset fra den ret "tomme" og kedelige forside - ser ganske fornuftige ud. Dog måtte der godt ske meget mere.

Siden er naturligvis meget ny, men sørg for at få meget mere indhold på siderne og gerne mulighed for at scrolle ned på hver enkelt side, så man får en fornemmelse af, at der virkelig er noget solidt materiale at hente på hver eneste side.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 21:14

Hej Thomas, mange tak for din input.

Jeg er i fuld gang med at få et "comments" felt, så læserne kan kommenterer anmeldelserne. Det skule gerne være oppe at køre inden længe. Hvad angår indholdet, så blev rom heller ikke bygget på én dag og jeg skriver på livet løs. Men selvfølgelig ville det være super hvis der var mere indhold :) Men det skal nok komme.

Endnu en gang tak for dit input !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)