Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min blog er er helt perfekt, eller næsten !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har fået udarbejdet min madblog og resultatet er jeg rigtig godt tilfreds med, men selvom jeg mener min side er perfekt så er det ikke kun mig der skal synes dette. Så vil høre hvad i har at sige til min hjemmeside www.maad.dk 

Derudover hvis i har tid og lyst, meget gerne smide en kommentar om hvordan i synes mine anmeldelser er f.eks. For korte, for lange, for få billeder, flere mellemrum, for småt, kedelig, sjov osv. Alt kritik både positiv og negativ er hjertelig velkommen. :)

På forhånd tak

Den nye madanmelder

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:54

Hej,

På en stor skærm er billederne meget ringe! Det ser næsten ud til at hjemmesiden er optimeret til en mobil. Hvis jeg derimod gør browservinduet mindre, ser det fint ud igen. Det bør du lige se at få fikset :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 16:57

Hej Patrick, mange tak for dit svar. Siden er responsive og burde fungere både til stor skærm, mobil og Ipad. Men da jeg selv har en 13", kan du måske godt have ret i billedet ikke fungere så godt på større skærme. Må jeg spørge dig hvilken skærmstørrelse du har ?

Og igen mange tak for svaret

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 16:59

Puha gider ikke kigge mere på den blog, bliver jo lækker sulten af det! Godt det snart er spistid

Er det mening når man zoomer ud der skal være 2 menuer?

Ellers synes jeg siden er rigtig flot, lækker og nem at finde rundt på. Kan faktisk ikke sige meget om siden af negative ting faktisk kun positive ting

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:00

Har sendt dig en pm :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 17:08

Mange tak for de fine ord Claus, men er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener med 2 menuer ? Når jeg zoomer ud opstår der ikke nogle problemer min min pc ? Er det på forsiden eller ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 17:09

Hej Simon,

Du skulle gerne få en pm inden længe :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:41

en god ide at lave de social medier i deres logoers farver derved kan de nemmere ses og google plus er også en SEO fordel , så en god ide også få det social medie på din hjemmeside.

det er en god ide at give alle billederne titler og tags derved er der en chance de findes i en google søgning.

en god ide med en kontakt formular på kontakt siden , derved kan folk give dig feedback .

folk kan selv oprette indlæg kan ansøge om det , eksempelvis  20 blogger der laver massevis indlæg alle samme for hele Danmarks madsteder giver mere end en der bloggen på siden , der mangler i den grad flere steder på siden så en god ide at andre også anmelder madsteder end kun dig på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:48

~ 1920x1080

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 18:58

Hej Mikael, mange tak for dit svar. Rigtig mange gode idéer både til SEO og viderebygning af siden.

Jeg vil meget gerne i kontakt med andre bloggere, men det er desværre ikke lige til. Vi arbejder dog på sagen. Hvad angår google+ har du helt ret, den skal selvfølgelig på og kan også sagtens se fidusen i at de sociale medier får deres respektive farver. 

Der mangler meget på siden, men som sagt er jeg den eneste blogger og ting tager tid. Men forhåbentlig inden længe vil der kommer masser af flere anmeldelser og opskrifter. 

Endnu en gang tak for din respons :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)