Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man sælge mærke tøj til 30 kroner ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg taler om tøj - ikke parallel import eller kopi varer, men overskuds produktion.

Jeg har et firma som tekstil agent på Mauritius, som producere for en række mærkevarer (private labels) i Danmark samt udlandet. Hvilket har absolut intet med dette nye projekt at gøre.

Af to årsager –

1)       Mine kunder i dag tager selv evt. overskudsproduktion.

2)       Omtalt overskudsproduktion omhandler kun varer der ikke i forvejen handles i DK.

Projektet går kort og godt ud på at opkøbe assorteret overskudsproduktion.

-          100% af disse varer er første sortering.

-          100% af disse varer er super kvalitet.

-          100% af disse varer er international design.

Der vil selvfølgelig altid være en spild procent af knap så interessante varer og så er der også lidt til Frelsen Hær.

http://www.mwcreation.net

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 22:41

sælger du også dametøj.. fx. lingeri

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:17
om der er et marked... hvordan kan du overhovedet være i tvivl om det til den pris... ?

Folk valfartede jo til Bilka for at købe Kappa og Marlboro da de kunne få dem bare 100 kroner billigere eller mere...
Og så kommer du med mærkevarer for 30 kroner stykket... (jeg vil nok være for arrogant ;-), men for dælen, familien Danmark vil i hvert fald ikke være det)

Rette partner... du mangler en til at afsætte varerne til ... du vil ikke selv sælge ?

Jeg så en tidligere tråd om, at der nok findes cirka 200 børnetøjs-sælgende nybagte mødre... de kan da i hvert fald aftage dit børnetøj... og så er der da også et god slat herre og dametøjs online butikker... det var nok dem jeg ville henvende mig til..

Ellers sig til, så opretter jeg sgu en online tøj butik og sælger varene for dig... til den pris så kan det jo ikke gå helt gal... (og kæresten er i forvejen tøj sælger, så det kunne blive et sjovt projekt sammen med hende ;-) ) ... hun sælger i forvejen alt sit tøj og sko over Trendsales... (nu har hun jo så også 500 par sko, hvis det slår til)...

Hvilke mærkevarer drejer det sig om... (du må gerne skrive det i en PM hvis du ikke vil skrive det offentligt)...

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 08:41

Som jeg læser det klippes mærket ud, så man kan ikke se det er mærkevaren (andet end på designet), spørgsmålet er så om familien Danmark stadig står i kø, måske?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:22

Okay det var en start og lidt de svar jeg nok havde forestillet mig, men tak alligevel.

På den ene side er der potentiale for et marked og på den anden side er der et usikkerheds moment ved at ”main label” bliver klippet ud. Dog skal det nævnes at mange (måske endda de fleste) har tryk/brodering o.lign. med ”brandnamet” og disse kan man jo ikke fjerne!!

Brian – Hermed en oversigt over nogle af de mærker der er/kunne være på tale. Et eller andet sted er dette alligevel en niche og jeg tvivler på hvor mange der vil konkurrere mig på denne. Og hvis De gør skal de jo lige ud og finde disse stock først – til de rigtige priser J

BEST (FR), CELIO (FR), SOMEWHERE (FR), TOP MAN (UK), NEXT (UK), GEORGE (UK), NEW LOOK, TEX (FR), CHEROKEE (UK), CAMAIEU, DOROTHY PERKINS (UK), DECATHLON, By OKAIDI, BLANCHE PORT, 3 SUISSES, SOFT GREY, PHILDOR.

Og mange andre! Der er tale om Franske og Engelske mærker, som generelt ikke har den store respekt i ”lille” Danmark.

Som sagt sidder jeg lidt langt væk fra DK og havde I tankerne at finde en partner til dette projekt, men et eller andet sted mener jeg denne type varer skal ud i butikken for at fange. Vil folk ikke være for skeptisk at købe over nettet til disse priser? Dog ville der selvfølgelig være en fordel ved man kunne levere fra et centralt lager her direkte til kunden!! Samt selvfølgelig række ud til et langt større marked!

PS: Tmikkelsen, jo jeg har same mulighed inden for lingeri, men ikke til samme priser. Men skriv mig en mail hvis du har interesse i disse stock.

Med venlig hilsen,

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 09:45
Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men det falder naturligt for mig... Hvorfor sælge det for sølle 30kr hvis det er mere værd?
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:49
Tja... Hvorfor saelge til 30,- kroner hvis det er mere vaerd!?

1) Som producent er jeg af den store overbevisning at volume er mere vaerd end fortjeneste.

2) Samt hvorfor tage mere for et produkt end der er grund til? Vi skal alle tjene penge - det kraeves der for at overleve i denne verden i dag! Men vi kan ikke tage penge med i himlen :-) saa hvorfor tage mere end noedvendigt!

Mvh. Mikkel

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:57
Tak for svaret. Det var bare af ren og skær nysgerrighed jeg spurgte.

Jeg mener bare at prisen bør reflektere kvaliteten. Men selvfølgelig stadig være billigere end konkurrenterne. Jeg ville ihvertfald aldrig sælge noget for mindre end det værd :)

Og pengene skal ens børn da hygge sig for når man selv tager et smut til himlen

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:40

Hej Mikkel

Har sendt dig en PM !

Rasmus

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:30

Halloej Hr.

Dit tilbud lyder meget interessant. Jeg har base i Polen og er begyndt at kigge paa nyt toej som kan genopriske min handel lidt. Markedet herovre har vaeret baseret meget paa dansk outlet som VeraModa, Only, NoaNoa osv.

Tror uden tvivl at du endda kan faa mere end de 30 kr. pr. del - men ja som du siger. Man skal jo gerne vaere lidt billigere end de billigste , og have en stabil kontakt.

Hvis du sender mig en e-mail med lidt mere info - og evt. nye tanker kan vi tage os en lille snak.

Med venlig hilsen

FashionTrading

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)